SVJETSKA PREMIJERA

Maserati predstavio svoj najsnažniji cestovni auto u povijesti: Upoznajte fantastični GT2 Stradale

Cestovni coupe crpi inspiraciju iz trkaćeg GT2 automobila i ima dizajn inspiriran automobilskim sportom, a baziran je na MC20

Maserati GT2 Stradale

 Maserati Media

Novi Maserati GT2 Stradale temelji se na modelu MC20 i najnoviji je supersportski automobil iz Modene. Kao što ime sugerira, cestovni coupe crpi inspiraciju iz trkaćeg GT2 automobila i ima dizajn inspiriran automobilskim sportom. Potonje je odmah vidljivo jer model ima agresivan prednji odbojnik s proširenim "nosom morskog psa", kao i veće usisnike i integrirani razdjelnik.

Za još malo demonstracije agresivnosti tu je i poklopac motora s otvorima za ventilaciju, ventilacijski otvori na prednjim blatobranima i impresivni kovani kotači od 20 inča. Model također ima velike sportske pragove, agresivni difuzor i podesivo stražnje krilo od karbonskih vlakana. Potonje pomaže automobilu da generira do 500 kg aerodinamičke potisne sile pri 280 km/h.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Unutrašnjost je uglavnom poznata, ali tu su nova sportska sjedala od ugljičnih vlakana koja su omotana Blu Elettrico presvlakama od Alcantare. Kupci se također mogu odlučiti za manje ekstremna sportska sjedala, ako preferiraju nešto prikladnije za svakodnevnu vožnju.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Osim novih sjedala, tu je i prerađeni upravljač koji ima integrirana LED svjetla koja se pale pri više od 5.500 okretaja u minuti, u načinima rada Sport i Corsa, kako bi pokazala kada treba promijeniti stupanj prijenosa. Kupci će također dobiti 10,25-inčnu digitalnu instrument ploču, 10,25-inčni infotainment sustav i audio sustav sa šest ili 12 zvučnika.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Što se tiče performansi, Maserati je izgubio 60 kg mase i ima nadograđeni twin-turbo 3,0-litreni V6 koji proizvodi 640 KS i 720 Nm okretnog momenta. To je povećanje od 10 KS, ali okretni moment pada za 10 Nm u odnosu na MC20.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Motor je povezan s osmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom koji snagu šalje na stražnje kotače. To omogućuje GT2 Stradaleu da ubrza od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi prije nego postigne najveću brzinu od 324 km/h. To je desetinku sekunde brže od običnog modela, ali najveća brzina je 2 km/h niža.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Osim podešavanja pogonskog sklopa, automobil ima ovjes usmjeren na trkaću stazu i jači Brembo kočioni sustav s većim karbonsko-keramičkim diskovima. Promjene zvuče relativno male, ali Maserati će ponuditi i dva različita dodatna paketa. Prvi dodaje elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, karbonsko-keramičke trkaće kočnice i Michelinove polu-slick gume ultra visokih performansi. Pridružuju im se jedinstvene postavke ABS-a i ESP-a.

image

Maserati GT2 Stradale

Maserati Media

Kupci koji traže nešto ekstremnije mogu odabrati paket Performance Plus. On uključuje ranije navedene stavke kao i "druge značajke izvedene iz utrka" kao što su sigurnosni pojasevi u četiri točke i aparat za gašenje požara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. listopad 2024 22:12