IZNENAĐENJE ILI?

Mate Rimac otkrio prve detalje motora nasljednika Chirona: hibridni V16 atmosferac mogao bi imati 1800 KS

Hrvatski inženjer i poduzetnik otkrio je da V16 neće imati nikakav turbo što je značajan odmak od Chirona i Veyrona, kao i EB110

Bugatti V16, Mate Rimac

 Bugatti, CROPIX

Odlaskom Chirona nestat će i njegov ogromni i legendarni W16 motor s osam litara obujma i četiri turbopunjača. Ali nećemo žaliti za njim, jer novi Bugatti imat će podjednako fascinantni stroj s jednakim brojem cilindara. Sljedeći Bugatti imat će V16 motor, a Mate Rimac je prije premijere otkrio neke detalje o tom motoru i samom automobilu.

image

Bugatti V16

Bugatti

Izvršni direktor Bugatti-Rimca te je detalje otkrio tijekom konferencije Future of the Car Summit u Londonu. Hrvatski inženjer i poduzetnik otkrio je da V16 neće imati nikakav turbo što je značajan odmak od Chirona i Veyrona, kao i EB110 prije njih. Sva tri automobila imala su ček četiri turbo punjača.

Osnivač Rimac Grupe koja posjeduje 55 posto Bugatti-Rimca također je otkrio da će novi V16 motor biti vrlo velik i dugačak jedan metar. To će ga učiniti gotovo 40 cm dužim od odlazećeg W16.

Ovo su jedini do sada potvrđeni detalji, ali mnogo je nagađanja. Njemački Auto Motor und Sport tvrdi da V16 ima ogroman obujam od 8,3 litre i da je razvijen u suradnji s Cosworthom. Navodno se vrti sve do 9000 okretaja u minuti i radi u kombinaciji s tri elektromotora, dok bi ukupna snaga sustava mogla doseći 1800 konjskih snaga. Sam za sebe, motor s unutarnjim izgaranjem navodno razvija oko 1000 KS.

image

Zagreb, 030921.
Hotel Esplanade.
U organizaciji tvrtke Bugatti Rimac u Hrvatsku su stigli clanovi Supercar Owners Circle (SOC), najekskluzivnijeg svjetskog kluba kolekcionara automobila, zajedno sa svojim rijetkim automobilima.
Na fotografiji: Mate Rimac
Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

CROPIX

Vjeruje se da dva elektromotora pokreću prednje kotače, dok treći pokreće stražnju osovinu. Potonji je navodno ugrađen u automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i osam stupnjeva prijenosa. Sklop motora i mjenjača je navodno dugačak čak dva metra. Ako je vjerovati izvješćima, Bugattijevi inženjeri u auto su ugradili bateriju od 24,8 kWh koja je dovoljna za 50 km električnog dosega.

Auto Motor und Sport tvrdi da će zamjena za Bugatti Chiron postići 100 km/h za oko dvije sekunde i 200 km/h za manje od pet. Od 0 do 300 km/h trebat će mu manje od deset sekundi, a do 400 km/h bi trebao ubrzati za manje od 25 sekundi. Brzina će navodno biti elektronički ograničena na 445 km/h.

image

Render novog Bugattija

Rubber Therapy/Instagram

Ako je izvješće točno, bit će napravljeno samo 250 automobila. što je mnogo manje nego kod prethodnika. Veyron je bio ograničen na 450 primjeraka, dok se Chiron proizvodi u 500 primjeraka. Navodi se da isporuke kupcima neće početi prije 2026 godine i da će automobil koštati najmanje 3,6 milijuna eura bez poreza.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. rujan 2024 21:19