Za ljubitelje automobila koji također vole borbene avione, ovo bi mogla biti suradnja o kojoj ste sanjali. McLaren je već poznat po izradi nekih od najbržih automobila na planeti, no sada se britanski proizvođač superautomobila udružuje s tvrtkom Lockheed Martin Skunk Works kako bi pronašli nove načine dizajniranja superautomobila budućnosti.
Svatko tko ima minimalno znanje o zrakoplovstvu ne treba uvod u Skunk Works. Za druge, vjerojatno ste čuli za F-22 Raptor, F-35 Lightning II, F-117 Stealth Fighter, U-2 špijunski avion ili SR-71 Blackbird. No ako su i ove oznake još uvijek nejasne, mogli biste prepoznati elegantni mlažnjak u fotogaleriji u nastavku, koji pozira s novim McLarenom Arturom.
To je Darkstar, konceptualni hipersonični mlažnjak koji je dizajnirao Lockheed Skunk Works i koji se pojavio u uvodnim scenama Top Guna: Maverick.
Što točno podrazumijeva ova suradnja? McLaren ne nudi detalje, što ironično pada u korak s mnoštvom tajnih projekata kojima se bavi Skunk Works tijekom nekoliko desetljeća. Fokus ovog partnerstva je pretvoriti softver za dizajn zrakoplovne tvrtke u nešto što se može primijeniti na superautomobile.
Uzimajući u obzir da SR-71 Blackbird još uvijek drži svjetski apsolutni rekord brzine za motor s unutarnjim izgaranjem od 3,3 Macha (3529 km/h), pitamo se kakav ludi superautomobil McLaren ima na umu. "McLaren je pionirska tvrtka koja je uvijek pomicala granice i tražila nova inovativna i disruptivna rješenja za izradu ultimativnih superautomobila", rekao je glavni tehnički direktor McLarena Darren Goddard.
"Raditi zajedno s legendarnom tvrtkom kao što je Lockheed Martin Skunk Works, poznatom po svojoj vizionarskoj usmjerenosti na budućnost, prirodan je spoj. Nadamo se da je ovo početak dulje i dublje suradnje koja će dugoročno koristiti našim klijentima".
Naravno, McLarenu brzinski rekordi nisu strani. Godine 1998. Andy Wallace vozio je McLaren F1 do prosječne najveće brzine od 386,2 km/h. Tada je postao najbrži serijski automobil na svijetu - rekord koji je stajao nekoliko godina sve do 2005., kada je Bugatti Veyron vozio 408.4 km/h. F1 je još uvijek među najbržim serijskim vozilima na svijetu, 30 godina nakon svoje premijere.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....