Mercedes EQS je, kao i svi drugi Mercedesovi EQ modeli zamišljen kao potpuno električni automobil i izrađen na platformi namijenjenoj isključivo za električni pogon. Ipak Mercedes se poigrao s idejom ugradnje motora s unutarnjim izgaranjem u ovaj automobil. On nije bio zamišljen za pogon kotača, već kao generator za napajanje baterije tijekom vožnje. Prototip s malenim 1,0-litrenim motorom s turbopunjačem prošao je testove, međutim od realizacije ove ideje se odustalo, navodi britanski Autocar.
Autocar je u svojem članku citirao insajdera u Mercedesu koji tvrdi da marka više nije zainteresirana za razvoj električnih automobila s takozvanim "range extednderima", odnosno generatorima za produljivanje dosega. Mercedes to smatra "prijelaznom tehnologijom" koja je skupa za proizvodnju i nudi minimalne prednosti. EQS je navodno imao dvocilindričnu verziju motora "M254" koja je bila ugrađena sprijeda i imala ispušni sustav postavljen na prednji dio vozila. Kotače je pokretao električni motor smještan straga koji je imao 268 KS i crpio energiju iz litij-ionske baterije ugrađene u podnicu vozila.
Prednji motor s unutarnjim izgaranjem vjerojatno ne bi utjecao na praktičnost, budući da EQS ionako nema prednji prtljažnik. Međutim, dodatni motor i mali spremnik goriva povećali bi težinu ionako teškog automobila. Cijena (koja bi vjerojatno bila viša) bila bi još jedan problem.
Mercedes-Benz je krajem 2020. potpisao ugovor s Geelyjem o radu na hibridnim pogonskim sklopovima. Iako nema informacija o čemu se tu konkretno radi, znamo da kineski automobilski div ima ovu vrstu tehnologije u svojim automobilima.
Mercedes sada usmjerava svoje napore na obična električna vozila na baterije. Nedavno predstavljeni redizajnirani EQS ionako ima prilično velik doseg jer mu je kapacitet baterije povećan sa 108,4 na 118 kWh što autu omogućuje maksimalni doseg do 822 km.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....