Njemački proizvođač automobila želi imati potpuno električnu liniju od 2030. godine, ali je napomenuo da će to biti moguće samo "tamo gdje tržišni uvjeti to dopuštaju", što mu daje određenu fleksibilnost u ponudi motora s unutarnjim izgaranjem na odabranim tržištima.
Tijekom nedavnog intervjua za Car Sales, potpredsjednik Mercedes-Benza za razvoj vozila, Joerg Bartels, priznao je da se propast njegovog V8 možda neće dogoditi prije sljedećeg desetljeća. "Na kraju moramo ispuniti našu CO2 strategiju, i imamo jasan put u vezi s tim: biti CO2 neutralan krajem 30-ih, do 2039., a od 2030. samo želimo biti električni".
“Ali ako još uvijek postoji potražnja kupaca za V8 u nekim regijama, i to je još uvijek dio naše ponude, zašto bismo ga odbacili?. Sve ovisi o propisima i emisijama", iako Bartels vjeruje da će biti kupaca koji će i dalje zahtijevati vozila sa šest i osam cilindara.
"Možete pronaći tehnička rješenja za svaki zahtjev i svaki propis, ali ponekad je to kombinirano s većim troškovima i kupci to nisu uvijek voljni platiti", rekao je. “Kada govorimo o europskim propisima, vjerojatno će biti teško od sredine 2020-ih od tog trenutka opravdati razvoj motora s izgaranjem, možda. Ali konačni propisi za EU7 još nisu objavljeni".
Ako Mercedes-Benz uspije zadržati V8 motor u proizvodnji do sljedećeg desetljeća, vjerojatno će se prodavati samo u ograničenom broju i nuditi u ekskluzivnim modelima. Novi Mercedes-AMG C 63, primjerice, neće koristiti V8 u korist hibridnog 2,0-litrenog četverocilindraša s turbom, a ostali modeli bi trebali slijediti taj primjer.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....