Mercedes je otkrio novi GLC, SUV model koji se temelji na aktualnoj C-klasi pokazanoj prošle godine, a također je najavio s kojim pogonskim sklopovima će se kompaktni luksuzni SUV nuditi u Europi. Svi dostupni pogoni su poboljšani električnom pomoći.
Stiže niz pogonskih sklopova od kojih su polovica blagi hibridi koji koriste drugu generaciju Mercedesovog integriranog starter-generatora (ISG), tri druga bit će plug-in hibridi.
Sve opcije pogonskog sklopa temelje se na četverocilindričnim motorima iz obitelji Mercedesovih modularnih motora (FAME). ISG je tada sposoban motoru dodati 23 KS (17 kW) i 200 Nm okretnog momenta.
Model GLC 200 4Matic dobiva motor od 204 KS (150 kW) i 320 Nm okretnog momenta, uz pojačanje starter-generatora. GLC 220 d 4MATIC ima 197 KS (145 kW) i 440 Nm okretnog momenta. GLC 300 je sposoban za 258 KS (190 kW) i 400 Nm okretnog momenta, plus starter-generator.
Plug-in hibridni pogonski agregati također imaju četverocilindrične motore koji koriste Mercedesovu četvrtu generaciju PHEV pogonske tehnologije. Sustav je kompaktniji i moćniji nego ikad prije i radi pri brzinama do 140 km/h. U međuvremenu, baterija od 31,2 kWh znači da SUV može prijeći do 100 kilometara samo na električnu energiju.
U GLC 300 e 4MATIC, to znači snagu sustava od 313 KS (230 kW) i 550 Nm okretnog momenta. U GLC 400 e 4MATIC snaga iznosi 381 KS (280 kW) i 650 Nm. Konačno, GLC 300 de 4MATIC sposoban je za 335 KS (245 kW) i ogromnih 750 Nm okretnog momenta.
Prema europskom ciklusu testiranja (WLTP), SUV vozila, posebno plug-in hibridi, vrlo su štedljivi. GLC 200 i 300 troše 8,2 l/100 km u gradu i 7,3 na autocesti, dok je GLC 220 d još bolji sa 5,9 l po gradu i 5,2 l na autocesti.
Plug-in hibridni GLC 300 e i 400 e, u međuvremenu troše nevjerojatnih 0,8 l/100 km u gradu i 0,6 l/100 km na autocesti. Dizelski GLC 300 de maksimizira pri 0,7 l/100 km u gradu i 0,5 l/100 km na autocesti.
"To nije greška", tvrdi Mercedes. Postoji sasvim razumno objašnjenje koje zapravo nema nikakve veze sa samim dizelskim motorom kao što ima s velikom baterijom koja SUV-u omogućuje da putuje bez ispijanja fosilnog goriva tijekom WLTP testiranja. Očekuje se da će uslijediti čak i verzije iz AMG-a na svim tržištima prije kraja godine, vjerojatno temeljene na mehanički povezanim C43 i C63 AMG.