ODBIJAJU POSLOVE

‘Mi ne radimo s tim autima‘: 97 posto mehaničara ne zna napraviti osnovne popravke na električnom autu

‘Devedeset posto autoindustrije nije napravilo apsolutno ništa da se pripremi‘

EV, radnici, ilustracija

  Profimedia

Dok mnogi vozači još uvijek imaju problem s prelaskom na električna vozila iz raznih razloga, od visokih cijena do nedostatka mjesta za punjenje i tjeskobe oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja.

Nedavna analiza otkrila je da su potpuno električni modeli ‘znatno jeftiniji za servisiranje od svih drugih vrsta automobila‘.

‘Mali servis‘ električnog automobila u prosjeku košta 117 eura, dok su dizelaši najskuplji s prosjekom od 185 eura. Slijede ih hibridi (181 eura) i benzinci (172 eura).

No, sada se pojavio novi problem za vlasnike električnih vozila.

Prema istraživanju britanskog Instituta za auto industriju (IMI), samo tri posto mehaničara je kvalificirano obaviti osnovne popravke na električnim autima.

image
RioPatuca/Alamy/Alamy/Profimedia

Mehaničar Craig Van Batenburg rekao je da postoje problemi oko obuke potrebne za popravak električnih vozila.

‘Devedeset posto naše autoindustrije nije učinilo ništa, ali apsolutno ništa, da se pripremi. Jednostavno odbijaju hibride i električna vozila i kažu: ‘Mi ne radimo na tim automobilima, vratite se Fordu ili Toyoti.

Faktor straha je ogroman. Većina ne želi imati posla sa strujom‘ - navodi Van Batenburg čije izjave prenose britanski mediji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 10:30