Ford Mustang je jedna od ikona koje se Amerikanci ne samo da nisu odrekli, nego su je, unatoč recesiji, predstavili u dorađenoj i pojačanoj verziji s legendarnim imenom Boss 302. Razmetljiv, mišićav i u vrištećoj narančastoj boji, s karakterističnim hokejaškim palicama na bokovima, to nije auto za razumne. Poklopac motora i dalje skriva 5,0-litreni V8 kakav pokreće i “klasičan” Mustang GT, ali je pojačan na 450 KS. Zato ga ne traže u Fordovim salonima jer se u Europi službeno ne prodaje.
Uživanje u vožnji
Nakon cijelog dana provedenog za njegovim upravljačem u šumama Eifela, možemo samo reći - nažalost. Jer, ono što Boss 302 pruža za volanom možda i nema smisla u vremenima u kojima je važnije preživjeti, nego uživati. No, strasti koje budi zvuk golema “osmaka” odmah vraćaju osmijeh na lice.
Najvećom snagom Boss raspolaže na čak 7500 okretaja, mijenjajući pritom zvučnu kulisu od potmulog basa do vriska koji ledi krv u žilama. I jedno i drugo radi podjednako uvjerljivo, a kako od 0 do 100 km/h stiže za malo manje od pet sekundi, za volanom nema vremena za neodlučnost. Raditi brzim i preciznim mjenjačem kroz gusto posloženih šest stupnjeva pravi je gušt, baš kao i ciljati zavoje preciznim upravljačem.
Za 40-ak tisuća dolara
Ovjes je također tvrđi, straga i čujan, te rado poskoči na izraženijim hupserima. No, Boss sa svojim debelo podstavljenim školjka-sjedalima može biti i sasvim udoban. Kad znate što i kako može, teško ćete odoljeti pozivu na ples. Posebno ako ste pri kupnji odlučili doplatiti i za poseban, crveni “TrackKey” ključ koji otvara trkaći setup i oslobađa puni Bossov potencijal za stazu. Boss u Americi na cestu stiže već za 40-ak tisuća dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....