Na domaće tržište stigao je jedan od najkontroverznijih modela sa značkom BMW-a. Potpuno električni SUV iX dostupan je u dvije izvedbe (xDrive40 i XDrive50), a riječ je o iznimno važnom modelu s kojim Bavarci najavljuju svoju električnu budućnost u tehnološkom i dizajnerskom pogledu.
Vanjski dizajn izazvao je podijeljena mišljenja, dok jedni hvale hrabra vizualna rješenja, drugima se ne sviđa novi smjer bavarske marke.
U svakom slučaju, iX krase oštre linije, uska LED svjetla te masivni bubrezi koji će mu, ako ništa drugo, osigurati trenutnu prepoznatljivost na cesti.
Za razliku od vanjskog dijela, uređenje putničke kabine nikome nije sporno, dapače.
Potpuno digitalni zakrivljeni zaslon, po prvi puta instaliran u jedan serijski model ulaznica je u multimedijsko carstvo.
Radi se o dva spojena zaslona veličine 12,3 i 14,9-inča na kojima su dostupne sve važnije informacije, a upravljanje je moguće putem dodira, ali i putem i-Drive prekidača koji je postavljen na podlogu od drva.
Ključan adut električnih modela su pogonske jedinice, a u slučaju BMW iX radi se o dvije varijante, obje pokretane s dva snažna elektromotora. Bazni xDrive40 raspolaže sa 326 KS, do stotke stiže za 6,1 sekundu te nudi doseg od 425 kilometara. Snažnija izvedba xDrive50 naoružana je s 523 KS, do stotke ubrzava za 4,6 sekundi, a maksimalni doseg iznosi 630 kilometara.
Zahvaljujući učinkovitoj konstrukciji xDrive50 ima izuzetno nisku potrošnju energije od najviše 23 kW/h i izvanrednu aerodinamiku. Vožnja u 'My Mode Efficientu' načinu dodatno povećava učinkovitost.
Tehnologija punjenja pruža opciju DC punjenja na javnim punjačima do 200 kW kada se baterija od 10 do 80 posto može napuniti za manje od 40 minuta. Isto tako, za deset minuta doseg se povećava za 150 kilometara. Kada se napaja iz zidne kutije pri 11 kW, od nula do 100 posto treba mu jedanaest sati.
BMW iX u Hrvatskoj je dostupan za 633.994 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....