Dugoočekivana, osma generacija Volkswagena Golfa stigla je na domaće tržište. Riječ je o najprogresivnijem Golfu svih vremena koji unosi pravu revoluciju u klasu kompaktnih modela zahvaljujući brojnim inovacijama poput Innovision kokpita, Car2x sustava ali i novih motora koji nude potrošnju poboljšanu za do 17 posto u odnosu na usporedivi prethodni model.
Foto: Volkswagen Hrvatska
Vizualno se nova generacija postavljena na MQB platformu ističe karizmatičnim dizajnom s uskim LED svjetlima povezanim kromiranom jasnom, novim dizajnom naplataka kao i novodizajniranim svjetlima straga. Treba napomenuti kako LED svjetla sada dolaze standardno u svim verzijama, dok oni najzahtjevniji mogu nadoplatiti za IQ matrix LED svjetla. Nijemci se vole pohvaliti kako je u odnosu na prethodni model koeficijent otpora zraka (Cd) smanjen na 0.275.
U unutrašnjosti je Golf doživio pravu digitalnu revoluciju zahvaljujući potpuno digitaliziranim instrumentima (standardno), multimedijom te head-up zaslonom.
Ispred vozača tako se u svim verzijama nalaze digitalni instrumenti, dok se infotainment sustavom upravlja putem 8,25-inčnog zaslona osjetljivog na dodir. Tko želi, može nadoplatiti za 10-inčni zaslon s navigacijskim sustavom Discover Pro, što stvara tzv. “Innovision” kokpit (pojam koji nam je poznat iz većeg Touarega).
Sustav Car2X komunikacije upozorava vozača na opasnost čak I prije nego što se ona može uočiti zahvaljujući komunikaciji s drugim modelima koji imaju ugrađen spomenuti sustav. Još jedna tehnološka novost je Travel Assist koji omogućuje poluautonomnu vožnju na autocestama do brzine od 210 km/h.
Što se tiče ponude motora, ona je raznolika. Tako se nude benzinski (TSI), dizelski (TDI) te mild hibridi (eTSI), a uskoro će na tržište doći i plug-in hibridna izvedba.
Ponudu benzinaca otvara 1.0 TSI izvedba sa 110 KS, a slijedi 1.5 TSI sa 130 i 150 KS. Što se tiče dizelaša, na domaćem konfiguratoru nudi se 2.0 TDI u izvedbama sa 115 KS i 150 KS (dolazi sa DSG mjenjačem). Mild-hibridna eTSI izvedba sa 48-voltnim električnim sustavom dolazi u tri izvedbe: sa 110 KS, 130 KS te 150 KS. Tu su i dvije plug-in hibridne izvedbe sa 204 KS te 245 KS (kombinacija 1.4 TSI te elektro motora) sa litij-ionskom baterijom snage 13 kWh.
Promijenile su se i razine opreme. Dosadašnje linije „Trendline“ i „Comfortline“ odlaze u povijest, a novi Golf 8 kod nas će se nuditi u tri razine opreme: „Life“, „Style“ i „R-Line“. Sve nove linije imaju mnogo bogatiju opremu od usporedivih prethodnih varijanti, pa tako već osnovna „Life“ izvedba dolazi sa LED glavnim prednjim i LED stražnjim svjetlima, automatskom klimom, digitalnim kokpitom, ambijentalnim osvjetljenjem, sustavom automatskog održavanja razmaka, senzorima za parking, višenamjenskim upravljačem presvučenim kožom.
Što se tiče cijena, one kreću od 164.900 kuna za izvedbu sa 1.0 TSI motorom snage 110 KS i opremom Life. Slijedi izvedba sa 1.5 TSI motorom snage 130 KS koja stoji 177.809 kn, dok za verziju od 150 KS treba izdvojiti 182.189 kn.
Mild-hibridna izvedba sa 150 KS uparena sa DSG mjenjačem stoji 204.536 kn.
Ljubitelji dizelaša mogu odabrati verziju sa 2.0 TDI motorom od 115 KS koja stoji 183.462 kn. Snažniji dizelaš od 150 KS uparen sa DSG mjenjačem stoji 223.970 kn.
U drugom dijelu godine uslijedit će samostalni modeli Golf GTI, GTI CUP, Golf GTD, Golf GTE i Golf R.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....