Nissanov kompaktni crossover Juke od ovoga će ljeta biti dostupan i u hibridnoj izvedbi.
Hibridni Juke vizualno je gotovo identičan standardnim modelima, razlike uključuju tek novu rešetku hladnjaka s manjim otvorima za zrak, novi donji dio branika za poboljšanu aerodinamiku i modificirani stražnji spojler.
Za pogon će brinuti 1.6-litreni benzinac sa 94 KS i elektromotor s 49 KS u kombinaciji s baterijom kapaciteta 1,2 kWh sa sustavom vodenog hlađenja i već poznatim mjenjačem bez spojke.
Prema navodima japanske marke, konačni rezultat je 25 posto više snage od aktualnog benzinskog motora te manja potrošnja u gradskoj (do 40%) i mješovitoj (20%) vožnji.
Kao što je to već slučaj s električnim Leafom, i Juke Hybrid bit će dostupan sa sustavom e-Pedal koji omogućuje kontrolu ubrzavanja i usporavanja samo uz pomoć papučice gasa.
Kada vozilo usporava, električni motor djeluje kao generator te prikuplja kinetičku energiju koju zatim pretvara u električnu i skladišti u bateriji.
Cijene hibridnog Jukea još nisu definirane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....