Bavarci nisu nikada imali dovoljno dobar argument da svojoj vodećoj luksuznoj limuzini Serije 7 daju sveobuhvatan tretman s oznakom M nego sada. S ubrzanjem od 0 do100 km/h za tek 3,5 sekundi zahvaljujući 660 KS (485 kW) i 1100 Nm okretnog momenta, potpuno novi i7 M70 xDrive može se pohvaliti brojkama koje kao da pripadaju "pravom" M modelu, a ne električnom.
Unatoč težini od 2689 kg, novi BMW i7 M70 xDrive je najbrži i najsnažniji model u električnoj ponudi marke. Zapravo, to nije samo najbrža Serija 7 u ponudi sa sprintom boljim od modela M760e xDrive za 0,8 sekundi, nego je također brža i od nedavno predstavljenog hibridnog BMW-a XM Label Red..
Povećanje snage i brzine pripisuje se dvama motorima električnog pogona. Prednji motor daje istih 259 KS (193 kW) kao i7 xDrive60, ali stražnji daje povećanje od preko 50 posto - od 312 KS (233 kW) do vršne snage od 490 KS (360 kW).
Zahvaljujući novom elektromotoru s udvostručenim namotajima u statoru, u BMW kažu da i7 M70 neće ostati bez snage pri većim brzinama, s jedinicom koja može konstantno isporučivati snagu.
U sportskom načinu rada, dobit ćete kombinirani okretni moment od 1014 Nm, ali dostupno je do 1100 Nm kada se automobil pokrene iz mjesta s "launch kontrolom". Alternativno, možete otključati maksimalni okretni moment za kratka ubrzanja pomoću funkcije M Sport Boost.
BMW i7 M70 koristi istu bateriju od 101,7 kW kao i7 xDrive60, a BMW-ovo preliminarno testiranje sugerira da će domet biti 472 km, što nije daleko od dometa modela i7 xDrive60 od 509 km.
Uz pojačani pogonski sklop odgovaraj postavke specifične za M modele, s prilagodljivim zračnim ovjesom na dvije osovine s elektronički kontroliranim amortizerima i automatskim samoniveliranjem.
Kočnice su također poboljšane, s plavim M-Sport čeljustima, a ovo je prvi put da su gume visokih performansi opcija na i7, ali samo kod kotača od 20 inča. U suprotnom, ponudit će vam se 21-inčni M naplatci od lake legure.
BMW i7 M70 xDrive će se naći u prodajnim salonima u drugoj polovici 2023. godine, a proizvodit će se u tvornici Dingolfing u Njemačkoj, uz koju se izrađuju električni motori i baterije za i7.
BMW kaže da će cijena biti objavljena kasnije tijekom godine, ali je gotovo zajamčeno da će to biti najskuplji model Serije 7 za 2024., nadmašivši početnu cijenu xDrive60 preko 100.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....