Ovo su uzbudljiva vremena za Peugeot jer se francuski proizvođač automobila pozicionirao kao jedan od svjetskih lidera kada je u pitanju elektrifikacija automobila. Elektrifikacija je vidljiva ne samo kod cestovnih automobila nego i kod trkaćih, gdje se tvrtka priprema na izbacivanje hibridnog trkaćeg automobila za Le Mans.
Ulaskom u Stellantis Peugeot se pozicionirao, skupa s Opelom, na mjesto glavnog brenda automobila. Kako bi popratio ovu promjenu Peugeot je upravo predstavio novi logo i identitet tvrtke, jedanaesti po redu u dugoj povijesti. Novi i osvježeni logo lava predstavlja novi vizualni identitet Peugeota, s naglaskom na minimalizam i eleganciju. Novi logo bit će prisutan na skoro svemu što je vezano u Peugeot od prisutnosti na internetu, preko Peugeotovih salona, marketinških materijala, pa sve do društvenih kanala i drugih mjesta. Prvi automobil s novim logom bit će novi 308. Premijera novog 308 očekuje nas 18. ožujka, a time i ponovna premijera novog logoa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....