VW prvi i u flotama
Tako je prošlog mjeseca registrirano 2974 novih automobila, naspram 3365 u istom periodu prošle godine. To je pad od 12 posto koji govori kako nema govora o nekoj stabilizaciji prodaje automobila u našoj državi. Dio pada treba pripisati i izborima koji su zaokupirali pažnju ljudi i zapravo natjerali na određeni oprez. U svom tom sivilu prvo mjesto je pripalo očekivano Volkswagenu. Treba podsjetiti kako 75 posto njihovih registracija čine pravne osobe, a svakako su vodeća firma kada je u pitanju i flotna prodaja. Uz to imaju i stvarno dobru paletu proizvoda, tako da hrvatski broj 1 je očekivani ishod. Renautl i Peugeot bili su gotovo identični u studenome. Renault i dalje ima svoja dva ključna modela Megane i Clio po iznimno povoljnim uvjetima.
Dobar Peugeot 3008
U najnovijoj kampanji više ne komunicira naziv ‘generation’, ali je cijena ostala približno ista i zapravo teško će kupci prihvatiti višu ponudu. Peugeot je pak izašao s također dobrim uvjetima prema kupcima.
Treba naglasiti odličnu prođu modela 3008, što možda i nismo očekivali. Peugeot, Renault i Citroën, koji je također ubilježio dobar mjesec, uglavnom se obraćaju izravno kupcima, a u manjoj mjeri flotnoj prodaji, i zato moraju raditi na posebnim akcijama kako bi privukli kupce. Škoda je zabetonirala svoju petu poziciju, i prvenstveno zahvaljujući MUP-u ima privilegiju biti broj 1 među modelima. Bijela Octavia je tako definitivno nakon dugog niza godina s trona srušila Opel Astru.
Opel je ubilježio najslabiji rezultat u 2011. godini, ali druga pozicija nije ugrožena. Kod Forda je došlo do velikog restrukturiranja unutar uvozničke tvrtke, otuda vjerojatno i nešto lošiji rezultat u studenome, ali već sada je jasno kako trenutna akcija bilježi odličan odaziv koji će se upisati u rezultatima u prosincu.
Borba za svakog kupca
Malo zabrinjava konstantni pad Dacije, ali je zato Nissan unutar koncerna ubilježio odličan rezultat, a riječ je opet isključivo o privatnoj prodaji gdje je borba doslovno za svakog kupca. Toyota je s rezultatom iz studenoga potvrdila titulu japanskog broja 1 u 2011. godini. Audi i BMW vode mrtvu borbu za titulu u premium segmentu, dok se Mercedes izdigao. Kraj je godine i treba umanjiti dobit tvrtki, tako je Porsche ubilježio čak četiri registracije, što je dokaz kako kod nekih krize ipak nema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....