Prošloga tjedna u Hrvatskoj je zavladala pomama za novom serijom Lidlovih tenisica. U većini dućana tenisice su nestale istog jutra, a ubrzo su preplavile i oglasnike. Iako su u poslovnicama koštale samo 129 kuna, u oglasnicima su se nudile po deset puta većoj cijeni.
Nakon tenisica, čarapa i brojnih drugih proizvoda s logom kompanije, Lidl je upravo predstavio i ‘svoj‘ automobil.
Lidl izdanje Mini Coopera dostupno je u prepoznatljivoj plavo-crvenoj-žutoj kombinaciji, a radi se o glavnoj nagradi nagradne igre u Francuskoj.
U njoj mogu sudjelovati svi kupci koji u dućanima Lidla od 3. listopada do 13. studenog 2022. potroše 30 ili više eura.
Specifikacije Minija nisu poznate, no jasno je da se ova izvedba neće naći u prodaji.
Michel Biero, direktor nabave francuskog Lidla navodi da je ovo odlična ideja: ‘To je naša strategija, kombinaciju boja (plava-crvena-žuta) pretvaramo u zaštitni identitet i prepoznatljiv potpis marke. Kupci su pozitivno reagirali na ovu kampanju‘.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....