ISTRAŽIVANJE

Nemojte ih prodavati: Ovim automobilima vrijednost bi u narednim godinama trebala narasti

CarVertical je analizirao tržište automobila i napravio listu od 10 automobila za koje se očekuje porast u vrijednosti
Moderni klasici
 BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Land Rover

Ulaganje u obliku kupovine vozila još je uvijek koncept koji ne razumiju svi. Za neke bi to moglo zvučati previše riskantno, no s pravim poznavanjem automobila, to može pružiti pristojan povrat investicije u relativno kratko vrijeme.

image
10 automobila koje ne biste trebali prodavati jer će im vrijednost samo rasti
carVertical

Koristeći svoju bazu podataka koja sadrži preko tisuće izvješća o povijesti rabljenih automobila, carVertical je analizirao tržište automobila i napravio listu od 10 automobila za koje se očekuje porast u vrijednosti.

10. Alfa Romeo GTV (1993. - 2004.)

image
Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo

Kao i većina sportskih coupea iz tog razdoblja, GTV se nudio s četverocilindrašima koji su bili poznati po svojoj agilnosti te Busso šestcilindrašima koji su daleko više cijenjeni. Upravo je to motor kojeg želite u svojem GTV-u, s obzirom na to da se dobro održavani primjerci prodaju i za 30.000 eura. Međutim, čak 29% od GTV-a na tržištu imalo je različite nedostatke koji bi mogli utjecati na način rada automobila.

9. Audi V8 (1988.-1993.)

image
Audi V8
Audi

U tom razdoblju V8 je predstavljao, uz pojedine konkurente, vrhunac tehnologije i inženjerstva. Luksuzna krstarica dostupna je bila samo s V8 motorom, koja ga je distancirala od ostalih automobila u to doba. Neki modeli bili su opremljeni ručnim mjenjačem sa šest brzina. Prema izvješćima o povijesti automobila carVertical, na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18% ima namještenu kilometražu.

8. BMW 540i (1992. - 1996.)

image
BMW 540i
BMW

Dugo vremena je Serija 5 bila na čelu klase luksuznih limuzina. No, generacija E34 uspijeva zauzeti srednji položaj između znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava krizu srednjih godina. 8-cilindarska izvedba bila je dostupna samo nekoliko godina. Kao rezultat toga, znatno je rjeđa u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama nego BMW M5. Osim toga, snaga modela V8 vrlo je slična onoj BMW-a M5. Najugodniji aspekt ovog modela jest pristupačna cijena; dok je vrijednost BMW-a M5 iznimno porasla, 540i je mnogo jeftiniji, ali to neće dugo trajati.

7. Jaguar XK8 (1996. - 2006.)

image
Jaguar XKR Coupe
Jaguar

Jaguar XK8, predstavljen devedesetih, proizvodio se u coupe i kabrio varijanti. U ponudi su bili razni motori, a udobnost je zadovoljavala većinu vlasnika. Jaguar XK8 bio je jedan od prvih uistinu modernih Jaguara koji su podigli ljestvicu u smislu kvalitete, tehnologije i ostalih vrijednosti. Dobro održavani primjerci procijenjeni su između 15.000 i 20.000 eura.

6. Land Rover Defender

image
Land Rover Defender
Land Rover

Prve generacije bile su praktične i namijenjene farmerima, a Land Rover to nije skrivao. Njegov osnovni dizajn i sposobnost prevladavanja svih mogućih prepreka dali su mu reputaciju veoma sposobnog terenskog SUV-a. Danas bi vrijednost serija I i II mogla iznenaditi mnoge. Na primjer, SUV-ovi koji su vidjeli i dobre i loše dane stoje između 10.000 i 15.000 eura. Prema pregledima povijesti automobila carVertical, 15% Defendera imalo je problema, dok je 2% imalo krivotvorenu kilometražu.

5. Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. - 1996.)

image
Mercedes E320 W124
Mercedes

Tijekom duge proizvodnje Mercedes je na tržište stavio više od dva milijuna W124. Dosta njih završilo je na otpadu, no neki od njih još uvijek pokazuju znakove života. Pri tome, pažljivo održavani modeli vrijede cijelo bogatstvo. Naravno, najvrjedniji W124 označeni su kao 500E ili E500 (ovisno o godini proizvodnje). Međutim, nekoliko stepenica niže, E300, E320 i E420 imaju potencijala postati profitabilni i proizvod za koji će se boriti mnogi kolekcionari. Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 14% ovih automobila imaju različita oštećenja, a njih 5% namještenu kilometražu.

4. Saab 9000 CS Aero (1993. - 1997.)

image
Saab 9000 Aero
Saab

Ahilova peta Volva uvijek je bio Saab. U ovom je modelu prioritet sigurnost putnika, dok istodobno pruža šarm i snagu zahvaljujući iznimnim turbopunjačima. Saab 9000 CS Aero je više od limuzine srednje veličine. Predstavljen je na kraju procesa proizvodnje i smatrao se vrhuncem Saab serije 9000 u svojoj posljednjoj godini proizvodnje. Bio je kao točka na i koja je u ovom slučaju označila kraj jedne priče. Saab 9000 CS Aero je, kao što se može pretpostaviti, prilično rijedak automobil ovih dana. Iako Saab nije otkrio koliko ih je napravljeno, ovaj bi model mogao biti dobra investicija. Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 8% njih ima ozbiljna ili manja oštećenja.

3. Toyota Land Cruiser (J80, J100)

image
Toyota Land Cruiser
Toyota

Toyota je uvijek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svijetu. Iako dijele isto ime, dva modela imaju više tehničkih i tehnoloških razlika nego što mislite. J80 je uspio kombinirati jednostavnost i svakodnevnu praktičnost. T100 bio je znatno luksuzniji, dizajniran za duža putovanja, ali s istim talentom za izvlačenje iz blata. Široki raspon uzbudljivih značajki sada omogućava vlasnicima SUV-ova J80 i J100 da uživaju u iznimno visokoj vrijednosti. Čak i primjerci koji su vidjeli neke od najtežih i najudaljenijih dijelova svijeta mogu donijeti do 40.000 eura. Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da ih je 36% imalo oštećenja, a njih 8% namještenu kilometražu.

2. Volkswagen Corrado VR6 (1991. - 1995.)

image
Volkswagen Corrado G60
Volkswagen

Volkswagen je u zadnjih nekoliko desetljeća ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vrijednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti iznimka. Neobičan izgled, izuzetan motor i odlična uravnotežena suspenzija natjerat će vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetima. Volkswagen Corrado tada nije bio popularan kao Opel Calibra, ali danas je to prednost. Vrijednost 6-cilindarske verzije posljednjih je godina počela značajno rasti, a očekuje se da će se taj trend nastaviti. Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 14% Corrada ima oštećenja, a njih 5% krivotvorenu kilometražu.

1. Volvo 740 Turbo (1986. - 1990.)

image
Volvo 740 Turbo
Volvo

U osamdesetim je godinama Volvo 740 Turbo bio dokaz da tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924. Fleksibilnost Volva 740 Turbo i njegova sposobnost kombiniranja praktičnosti s nevjerojatnim performansama čine ga izvanrednim primjerkom automobila čija vrijednost raste. Predviđa se nastavak tog trenda, posebno u godinama koje dolaze. Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 33% 740 Turba ima oštećenja, a njih 8% krivotvorenu kilometražu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 05:25