Iako je Toyota Yaris Cross predstavljena nedavno te se još nije ni pojavila na tržištu, potencijalnim kupcima već se nude različite tuning verzije. Krenimo redom od samog modela Yaris Cross. Za one koji možda ne znaju, kompaktni SUV baziran na Yarisu trebao je biti zvijezda u Ženevi, no zbog otkazivanja sajma u Toyoti su se odlučili na digitalnu premijeru krajem travnja. Kao dio obitelji Yaris, Yaris Cross je konstruiran na novoj Toyotinoj platformi za kompaktne automobile GA-B. On dijeli i „veliki-mali“ dizajn i koncept koji je karakterizirao originalni Yaris, te predstavlja prostranu unutrašnjost unutar kompaktnih vanjskih mjera. Tako ima isti međuosovinski razmak od 2.560 mm kao i novi Yaris hatchback, ali je ukupno 240 mm dulji (4.180 mm), jer je prednji prevjes veći za 60 mm, a stražnji za 180 mm, čime je povećan unutarnji prostor. Odignutost od tla je povećana za 30 mm, a vozilo je ukupno više i šire – za 90 odnosno 20 mm.
Iako je prodaja zakazana za 2021. godinu, čini se kako će kupci odmah moći odabrati i sportske izvedbe. Naime, Toyotin TRD odjel već nudi posebne dijelove koji daju kudikamo agresivniji nastup ovom modelu. Tako su tu novi odbojnici, cool blatobrani po uzoru na reli automobile te pravi nastavak ispušnog sustava. Za potpuni dojam brinu se crni 18-inčni GR naplaci.
Što se tiče pogona, on ostaje isti, pa se tako ispod poklopca nalazi najnoviji Toyotin 1,5-litarski hibridni sustav, koji je razvijen izravno iz većih 2,0-litarskog i 2,5-litarskog pogonskog sklopa. Ovaj sustav se odlikuje novim 1,5-litarskim, trocilindričnim benzinskim motorom s Atkinsonovim procesom, precizno konstruiranim radi smanjenja trenja i mehaničkih gubitaka te radi optimiranja brzine izgaranja. Broji 116 KS, a kupci će pritom na raspolaganju imati opciju prednjeg pogona ili AWD pogona na sve kotače.
Gore spomenutim dodacima dobiva se dakle samo na vizualnom izgledu, nešto poput M paketa na BMW modelima ili AMG paketa kod Mercedesa...
A brzi su bili i u japanskog tuning kući Modellista koja također nudi vizualne dodatke. Pritom su kod njih promjene nešto drastičnije i neće biti po mjeri svakoga...Ipak, tko voli neka izvoli.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....