Poput munje društvenim su se mrežama proširili video i fotografije teškog sudara, 300.000 eura vrijednog Ferrarija F8 Tributo i kombija, prošlog vikenda u Kneževini Monako, u čuvenom tunelu Louis II ispod hotela Fairmont gdje se tradicionalno vozi utrka Formule 1 za VN Monaka.
Sudeći prema fotografijama, sudar je bio frontalan, a Ferrari čiji 3,9-litreni twin-turbo V8 motor postiže 720 KS, što je dovoljno za sprint do 100 km/h iz stajanja za 2,9 sekundi, ima zagrebačke registarske oznake.
Kako piše lokalni portal news.mc, u ovom stravičnom sudaru u kojem je Ferrari sa zagrebačkim registracijama ušao u traku suprotnog smjera pri čemu se sudario s kombijem, tri su osobe ozlijeđene i prevezene u bolnicu Pasteur u Nici. Kako neslužbeno doznajemo, crveni Ferrari F8 Tributo u vlasništvu je jedne domaće kompanije za najam luksuznih vozila koji je unajmio hrvatski državljanin za vožnju u Monaku. Cijene za najam ovakvog Ferrarija kreću se od 1000 eura dnevno, ili 3000 eura za najmanje tri dana korištenja.
Koliki je razmjer štete u sudaru Ferrarija i kombija zorno pokazuju fotografije objavljene na Facebook stranici Prometne zgode i nezgode.
Inače, "tunel" u Monaku je jedan od najopasnijih dijelova staze zbog dvije stvari: efekta tama-svijetlo zbog naglog zasljepljivanja pri izlasku iz mračnog tunela, te kod utrkivanja po kiši kad je dio staze unutar tunela suh, a ostatak mokar, što je izuzetno opasno kod visokih brzina koje postižu Formula 1 bolidi.
Nemali broj velikana Formule 1 je na svojoj koži osjetio opasnost tunela izgubivši kontrolu - poput Alberta Ascarija (1955.), ili u novije vrijeme Jenson Buttona (2003.) te Sergia Pereza (2011.). Ne čudi stoga da je jednom prilikom Niki Lauda tražio od vatrogasaca da se asfalt u tunelu zalijeva vodom prilikom utrke po kiši.
Tunel i dijelovi staze Formule 1 privlače auto entuzijaste koji ponekad pretjeruju s brzinom, pa kako piše portal monacolife.net ova te još jedna teška prometna nesreće tijekom prošlog vikenda u Monaku, s ukupno pet ozlijeđenih osoba ponovno su izazvale zabrinutost zbog nepromišljene vožnje te posebno alkohola za volanom.
Dvije nesreće, koje su se dogodile u ranim jutarnjim satima u subotu i nedjelju u tunelima Canton i Louis II, potaknule su brzu akciju vlade, uključujući konferenciju za novinare u ponedjeljak na kojoj je državni ministar Didier Guillaume najavio niz novih mjera za rješavanje tog problema. "Ljuti smo. Dosta je. Ne može se ovako nastaviti", rekao je, okružen visokim dužnosnicima i najavio nekoliko hitnih i dugoročnih mjera za borbu protiv opasne vožnje.
U siječnju iduće godine će vlasti Monaka donijeti zakon koji policiji dopušta nasumične provjere alkohola i brzine, a koje su trenutno ograničene postojećim zakonom. Pojačane policijske kontrole počet će odmah, a radari će biti postavljeni u svim tunelima u Monaku za praćenje prekoračenja brzine, objavljeno je na konferenciji za novinare u ponedjeljak.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....