BMW ima zaista veliku ponudu koja uključuje modele koji odgovaraju različitim potrebama - bilo da se radi o sportskim automobilima, obiteljskim SUV-ovima ili luksuznim limuzinama. Uz stalne nadogradnje hardvera i softvera, njemački proizvođač uvijek održava svoju ponudu svježom i konkurentnom.
To u osnovi znači da uvijek postoji dobar novi BMW kojeg možete kupiti, no pokazalo se da tvrtka ne želi da to radite pod svaku cijenu - to nije dobro za okoliš. Ovo sigurno zvuči iznenađujuće na prvi pogled, ali ideja dolazi ravno od jednog od rukovoditelja tvrtke. Monika Dernai, voditeljica BMW-a za održivost, nedavno je govorila u Londonu u tome bi automobilska industrija mogla smanjiti svoj utjecaj na okoliš i otpad.
“Stvarno moramo razmišljati o produljenju životnog vijeka automobila; nemati tržište rabljenih automobila gdje prodajete automobile jedni drugima, ali možda uzeti automobil i produžiti mu životni vijek”, kaže Dernai". “Ideja bi mogla biti da možete osvježiti interijer. Potrebni su nam novi skupovi vještina u postprodaji i dizajniranju automobila tako da se sjedalo može ukloniti i staviti novo sjedalo – onda je to rabljeni automobil koji izgleda kao novi automobil".
Riječi Monike Dernai vjerojatno će naići na kritike nekih stručnjaka iz industrije, ali zapravo je dobro što netko govori o produljenju vijeka rabljenih automobila. Nadogradnja starijih vozila je nešto što automobilska zajednica voli i postoji veliko tržište za rabljene ili potpuno nove dijelove za starija vozila.
Dernai je također rekla da automobilska industrija ne može sve prebaciti na javni prijevoz ili usluge dijeljenja automobila. Ili, drugačije rečeno, još uvijek postoji ogromno tržište osobnih vozila i malo je vjerojatno da će se to uskoro promijeniti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....