U Goodwoodu na djelu možemo vidjeti neke od najuzbudljivijih automobila današnjice, a vrhunac festivala je tradicionalna brdska utrka u kojoj uz trkaće i prerađene automobile često sudjeluju i oni serijski. Tako je bilo i ove godine, a jednu od najzapaženijih uloga imala je naša Nevera.
Rimac Nevera je 1,86 kilometara dugu brdsku stazu projurila za 49,32 sekunde i tako postavila rekord za najbrže serijsko električno vozilo u povijesti Goodwooda.
Goodwood dijeli automobile u klase za natjecanje koje se naziva Supercar Shootout. Nevera je bila jedini električni auto i jedini cestovni auto u klasi za najbrža vozila u kojoj su sudjelovali uglavnom trkaći automobili.
Osim nevere sudjelovali su Dodge Viper GTS-R, Ferrari 488 Challenge, Ford Puma WRC, Porsche 911 GT2 RS Clubsport, Porsche 911 GT3 Cup, McLaren M26, McLaren Solus GT, Nissan Skyline GT-R R32 i Subaru GL Family Huckster.
Nevera se dakle okušala među autima koji su svi specijalno napravljeni za utrke, mnogo lakši, ali i slabiji od nje i ukupno osvojila sedmo mjesto. Pobijedio je novi McLaren Solus, serijski jednosjed kojeg je britanska tvrtka razvila koristeći tehnologiju Formule 1 i koji je namijenjen jedino za vožnju na trkaćoj stazi.
Drugi McLaren u konkurenciji je bio stari bolid Formule 1, a Ford je nastupio sa svojim aktualnim WRC automobilom kojeg je Nevera ostavila iza sebe. Slabiji od Nevere bio i trkaći Ferrari 488 što je zaista velik rezultat za jedan cestovni auto kakvi, bez obzira na snagu, često nemaju šanse protiv rasnih i laganih strojeva za utrke.
Za volanom Nevere bio je glavni vozač Rimca za testiranje i razvoj Miroslav Zrnčević - Mrgud koji je izjavio: "Uski uspon u Goodwoodu, sa svojim uskim zavojima i dijelovima s krivim nagibom, zapravo je jedno od najstrašnijih mjesta za brzu vožnju automobila. Ali ovo je godina postavljanja rekorda za Neveru, a uspon u Goodwoodu bio je još jedan.
S desecima tisuća gledatelja na licu mjesta i milijunima drugih na mreži, tanka je linija između slave i izleta u bale sijena, ali tako sam sretan što sam pokazao nevjerojatan rad dizajnerskih i inženjerskih timova s još jednim potvrđenim rekordom za ovaj revolucionarni automobil".
Da ne bi bilo zabune, u Goodwoodu su električni automobili već postavljali mnogo bolja vremena, no jedan od njih nije bio serijski ni cestovni. McMurtry Sperling postavio je prošle godine apsolutni rekord staze, s vremenom 39,08 sekundi. Volkswagen ID.R je to uspio za 41,18 sekundi. Nio EP9, koji je bio ograničen na samo šest primjeraka samo za stazu, postigao je 44,32 sekunde.
Nevera ima četiri električna motora koji razvijaju ukupno 1914 KS. Tijekom testiranja prije nekoliko mjeseci Nevera je postavila čak 23 svjetska rekorda, između ostalog rekord za najbrže ubrzanje do 100 km/h i rekord na 1/4 milje za serijske cestovne aute.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....