U ranim jutarnjim satima u subotu, 18. veljače, Tesla Model S udario je u parkirano vatrogasno vozilo na autocesti u Kaliforniji. Današnja izvješća sugeriraju da NHTSA vjeruje da je neki oblik softvera za autonomnu vožnju bio aktivan u vrijeme nesreće, a poslali su i svoj tim da dalje istražuju.
Prilikom nesreće poginuo je vozač Tesle, a ozlijeđen je još jedan putnik. Samo vatrogasno vozilo bilo je parkirano dijagonalno u prometnoj traci u pokušaju da zaštiti druge djelatnike hitne pomoći kad je došlo do sudara. Četiri su vatrogasca bila vezana unutar vatrogasnog vozila u trenutku udara i neozlijeđena.
U vrijeme nesreće vlasti su jasno dale do znanja da je uzrok nepoznat. Nisu isključili mogućnost da je Teslin Autopilot ili Autonomni softver za potpuno samostalno upravljanje bio aktivan, ali također nisu isključili mogućnost da su droga ili alkohol mogli igrati ulogu. Danas brojna izvješća govore da je softver za autonomnu vožnju vjerojatno bio angažiran.
Prema Associated Pressu, istražitelji vjeruju da je Tesla koristila automatizirani sustav vožnje. Do danas se najmanje 15 Teslinih vozila zaletjelo u vozila hitne pomoći dok je bio uključen softver za autonomnu vožnju.
Tesla od vozača zahtijeva da prihvate odgovornost za sigurnost kad god je aktivna autonomna značajka. Problem je u tome što to ne radi svaki vozač. Naime, NHTSA je zahtijevala od Tesle da povuče više od 350.000 vozila u veljači zbog zabrinutosti oko značajke autonomne vožnje.
Konkretno, rečeno je da "FSD Beta sustav može dopustiti da se vozilo ponaša nesigurno." Te su zabrinutosti bile usmjerene na to kako tehnologija obrađuje raskrižja, ali govori o općoj zabrinutosti oko Teslinog softvera. U isto vrijeme, Teslina statistika o autopilotu i potpunoj samostalnoj vožnji koju je sam prijavio sugerira da je već sigurnija od ljudskog vozača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....