OPOVRGNULI GLASINE

Ni Kinezi se ne razbacuju s novcem: Zašto bismo si priuštili tvornicu koju si ni Audi ne može?

Kineski mediji pišu da je izvršni direktor Nia William Li dao do znanja da tvrtka nije zainteresirana za preuzimanje tvornice u Belgiji

Tvrornica Audija u Belgiji

 Audi Media

Tvornica Audija u Bruxellesu vidjela je bolje dane. Pogon u kojem Audi proizvodi veliki električni SUV Q8 e-tron mogao bi zatvoriti svoja vrata vrlo skoro jer se proizvodnja ovog modela bliži kraju, a nasljednika neće biti niti je najavljena proizvodnja nekog drugog modela u ovoj tvornici.

image

Audi Q8 55 e-Tron, ilustracija

Cropix

Belgijanci su zabrinuti jer je u pitanju 3000 radnih mjesta, no posljednjih dana su se pojavile glasine o spasu iz Kine, odnosno o tome da će tvornicu kupiti Nio. Prema tim glasinama, kineski proizvođač navodno je zainteresiran za proizvodnju u Europi zbog uvođenja carina, a moderni pogon u Belgiji je baš ono što traže.

image

Tvrornica Audija u Belgiji

Audi Media

No sada je Nio oštro demantirao te glasine. Kineski mediji pišu da je izvršni direktor Nia William Li dao do znanja da tvrtka nije zainteresirana za preuzimanje tvornice u Belgiji. "Kako si Nio može priuštiti tvornicu, kada to ni sam Audi ne može? Glasine su neutemeljene", rekao je izvršni direktor tijekom premijere modela Onvo L60 na kineskom tržištu.

image

Nio ET9, ilustracija

Nio

Vjerojatno zatvaranje tvornice Audija bit će samo nastavak propasti automobilske industrije u Belgiji. S čak 1,2 milijuna proizvedenih automobila godišnje, Belgija je krajem 90-ih godina bila svjetski lider u proizvodnji automobila po glavi stanovnika. No od tada su svoje tvornice u ovoj državi zatvorili Renault, Opel i Ford, a ostali su samo Audi i Volvo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 03:13