- Činjenica je da trebamo više novaca za građenje novih i obnavljanje starih prometnica, jer država previše troši na taj dio. Naši vozači izvan Njemačke uredno plaćaju cestarine i vinjete, a kada stranci uđu u našu državu, oni takvih nameta nemaju. U razgovoru s koalicijskim partnerima raspravljati ćemo o ovoj teškoj odluci, no mislim da će ona biti ispravna - rekao je Ramsauer.
Njemačka ima nešto manje od 13 tisuća kilometara besplatnih autocesta, a premda se još ne zna kojim će se načinom naplaćivati, ministar prometa dao je određene naznake:
- Najbliži nam je austrijski model naplaćivanja putem vinjeta, no moram napomenuti da ćemo izaći u susret našim vozačima kojima ćemo osigurati povlaštene cijene. Ukoliko Vlada podrži ovaj prijedlog, naplata cestarina očekuje se za maksimalno dvije godine - završio je Ramsauer.
Na pitanje novinara o ograničenju brzine na kojem uporno inzistira Europska Unija, Ramsauer nije želio odgovoriti već je rekao da će se više znati u petak.
Prema većini njemačkih medija, najizglednija opcija nakon petka je naplata cestarina putem vinjeta, te ograničenje brzine na svim autocestama što do sada nije bio slučaj u jedinoj zemlji, točnije oazi za ljubitelje brze vožnje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....