Nissan Motor Corporation je u potrazi za novim glavnim investitorom dok se tvrtka bori s onim što je nazvala "načinom rada za hitne slučajeve" tijekom konferencije za novinare ranije ovog mjeseca. Drastične mjere uštede uključuju ukidanje 9000 radnih mjesta, smanjenje 20 posto globalnih proizvodnih kapaciteta, prodaju udjela u Mitsubishiju i odgodu lansiranja novih modela. Prema jednom dužnosniku Nissana, marka bi mogla imati samo 12 do 14 mjeseci da preokrene stvari i osigura svoj opstanak.
Dok se sve to događa, Renault prodaje dionice Nissana. Jedno je vrijeme posjedovao do 46 posto japanskog brenda. Sada je ispod 40 posto i nastavit će smanjivati udio. U isto vrijeme, Honda dovršava ugovor s Nissanom o zajedničkom razvoju električnih vozila.
Prema Financial Timesu, najmanje dva neimenovana visoka Nissanova dužnosnika potvrdila su da marka traži novog glavnog investitora. “Imamo 12 ili 14 mjeseci za preživjeti”, rekao je jedan od njih za ovaj magazin. “Ovo će biti teško. I na kraju, trebamo Japan i SAD da generiraju novac”, dodao je visoki dužnosnik. Ipak, vjerojatno je da bi Honda mogla uskočiti kao glavni ulagač ili čak da bi Renault mogao prodati dionice Nissana izravno konkurentskoj marki.
U kolovozu je prvi put najavljeno zajedničko ulaganje Honde i Nissana. Tada je i bivši izvršni direktor Nissana Carlos Ghosn dao prilično pesimističnu prognozu: "Ne mogu ni na trenutak zamisliti kako će to funkcionirati između Honde i Nissana osim ako se ne radi o prikrivenom preuzimanju Nissana i Mitsubishija od Honde", rekao je tada Ghosn.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....