Riječ je o novoj, potpuno električnoj marki LiveWire koja je korak prema "vođenju i definiranju tržišta“ električnih vozila, izjavio je u ponedjeljak izvršni direktor Harley-Davidsona Jochen Zeitz.
Naziv Harley-Davidson LiveWire povezan je s prvim modelom električnog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio još 2019. godine na najvećem svjetskom sajmu tehnologije CES u Las Vegasu, a projektiran je u partnerstvu s japanskom elektroničkom tvrtkom Panasonic.
Iz kompanije su najavili novu "premijeru" brenda LiveWire za 8. koji će biti pušten u prodaju na Međunarodnom moto salonu 9. srpnja kada će biti poznati svi detalji.
Osim što je već započela opća elektrifikacija kako u auto, tako sve više i u moto industriji, Harley-Davidson reagira na vrijeme s novim električnim brendom kako bi na neki način kompenzirali činjenicu da su njegovi glavni, tradicionalni kupci uglavnom pripadnici starijih generacija, piše dpa.
Dakle, cilj je privlačenje mlađih kupaca modernim električnim motociklima, a rezultati signaliziraju da je kompanija na dobrom putu, budući da je u prvom tromjesečju gotovo učetverostručila dobit, na 259 milijuna dolara. Prihodi su im porasli 10 posto, na 1,4 milijarde dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....