Sve stroži zakoni oko emisija štetnih plinova zadaju glavobolje svim proizvođačima automobila, a čini se kako će sljedeća „žrtva” biti AMG modeli. Pomalo i očekivano, s obzirom da je riječ o modelima koji u Mercedesovom portfoliju imaju najveći udio CO2. Tako prema pisanju Financial Timesa neimenovani izvor iz kompanije tvrdi da planiraju reducirati ponudu za čak 75 posto!
Trenutni prosjek Daimlera koji u vlasništvu ima Mercedes-Benz iznosi 138g/km, što je daleko od 100g/km koliko je propisani prosjek ukupne game prodanih automobila nekog proizvođača prema propisu Europske komisije.
Iako će smanjenje ponude AMG modela uvelike smanjiti i ukupni prosjek te će Mercedes biti bliži zadanoj brojci, jasno je kako će se zarade značajno smanjiti! AMG modeli su najekskluzivniji, ali i najskuplji te samim time donose najveće marže proizvođaču. Ostaje za vidjeti kako će se to odraziti na ukupan profit.
Naravno, Mercedes nije jedini koji će imati probleme po tom pitanju. U ovu priču uključeni su svi proizvođači koji su sada primorani ulagati velike napore u smanjenje emisije CO2, u razvoj hibridnih i električnih modela, a uz sve to moraju odbaciti sve one modele koji se ne uklapaju u ovakvu politiku budući da će kazne za nepoštivanje dogovorenih normi biti visoke.
Ipak, nije sve tako crno. U Mercedesu su odlučili da će u budućnosti svi AMG modeli biti elektrificirani, što je potvrdio Tobias Moers iz AMG-a. Osim toga, nova generacija modela C63 AMG imat će 2,0-litreni četverocilindrični motor koji se trenutno nalazi u novoj A-klasi 45 AMG S. Dakle, kompromisi će se morati raditi, no to je jedini način da AMG modeli (barem neki) ostanu u ponudi...
IZVOR: The Financial Times
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....