PREMIJERA

Novi DS7: Atraktivni Crossover s kožom sretnih krava. Zbog njega se DS vraća u Hrvatsku

Za pogon će se koristiti benzinci, dizelaš i plug in hibridni sustavi, a najsnažniji model u ponudi imat će čak 360 KS
 DS 7

Danas je predstavljen novi DS7, crossover s coupeovskim stražnjim dijelom koji svojim oblikom podsjeća na Peugeot 408 predstavljen prošlog tjedna.

image
DS 7

Atraktivni automobil dizajniran je prilično agresivno te spaja sportske i elegantne linije. Posebno upečatljiv je prednji dio s uskim i naprednim DS Pixel Led Vision 3.0 svjetlima. Kotači su promjera 19 do 21 cola.

image
DS 7

Ranije spomenuta napredna svjetla vrlo su moćna te se automatski prilagođavaju prometu. Jedno svjetlo se sastoji od tri modula, a glavni modul ima čak 84 LED-ice. Snop svjetala je širok čak 65 metara, a duga svjetla osvjetljavaju 380 metara ispred automobila. DS je u auto jako dobro uklopio i dnevna svjetla koja se protežu u linijama na odbojniku.

image
DS 7

Unutrašnjost je prepuna naprednih i luksuznih materijala. Tu je najfinija Nappa koža na sjedalima, a slični materijali su korišteni za oblaganje armatura i vrata. Kožne obloge sjedala napravljene su od jednog komada kože, bez šavova, a DS ističe da je koža najviše kvalitete s krava koje su imale lijep život u poljima bez ograda od bodljikave žice. Nude se i druge vrste kože te umjetni materijali poput Alcantare. Tu je i ambijentalno osvjetljenje koje je moguće personalizirati.

image
DS 7

Za pogon će se koristiti benzinci, dizelaš i plug in hibridni sustavi. U ponudi je poznati dizelski BlueHDi motor sa 130 KS, a benzinski motori će se nuditi samo na tržištima izvan Europe. Tu je riječ o PureTech benzincima sa 130, 215 i 225 KS. DS najviše ističe plug-in hibride s 225, 300 i 360 KS. Slabija dva sustava već se koriste u mnogim modelima Poput Peugeota 3008 i Opela Grandlanda, dok je najsnažniji preuzet iz Peugeota 508 PSE.

image
DS 7

Najslabiji plug-in hibrid ima benzinski motor od 180 KS i električni motor te pogon na prednje kotače,a dva snažnija benzinca od 200 KS, dva elektromotora i pogon na sve kotače. Baterija je kapaciteta 14,2 kWh što je dovoljno za do 65 km dosega u WLTP ciklusu.

image
DS 7

Top model u ponudi je DS 7 E-Tense 4x4 360 koji je posebno dorađen u odjelu DS Performance. Uz plug-in hibridni pogon s 360 KS, automobil ima i DS Energy Coach sustav koji podržava vozača tako da nadzire faze kočenja kako bi se poboljšala regeneracija energije. Auto je spušten 15 mm, osovinski razmak mu je širi, a prednje kočnice su promjera 380 mm. Do 100 km/h ubrza za 5,6 sekundi.

image
DS 7

Infotainment sustav je jedna od najvećih novosti na ovom automobilu. Ima potpuno prerađeno sučelje i sustav prepoznavanja govora. Zaslon je 12 inča dijagonale. Tu je i nova tehnologija DS Active Scan Suspension za nadzor i namještanje amortizera pomoću kamere koja je jedinstvena u klasi i kojom se ovjes na svakom kotaču namješta individualno. DS Night Vision sustav koristi infracrvene kamere kako bi tijekom noći upozorio na pješake, biciklist i životinje koji možda nisu osvijetljeni. Isti sustav već smo ranije vidjeli na Peugeotu 508.

image
DS 7

Novi DS7 će se za europska tržišta raditi u tvornici u francuskom Mulhouseu. Narudžbe kreću od 11 srpnja, a auto će se u salonima naći od rujna. Cijene se još ne znaju. Iako se DS trenutno ne prodaje službeno na našem tržištu, na njihovoj stranci stoji obavijest da uskoro stižu u Hrvatskoj. To znači da će novi DS7 stići i u naše salone krajem godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 00:59