Danas je predstavljen novi DS7, crossover s coupeovskim stražnjim dijelom koji svojim oblikom podsjeća na Peugeot 408 predstavljen prošlog tjedna.
Atraktivni automobil dizajniran je prilično agresivno te spaja sportske i elegantne linije. Posebno upečatljiv je prednji dio s uskim i naprednim DS Pixel Led Vision 3.0 svjetlima. Kotači su promjera 19 do 21 cola.
Ranije spomenuta napredna svjetla vrlo su moćna te se automatski prilagođavaju prometu. Jedno svjetlo se sastoji od tri modula, a glavni modul ima čak 84 LED-ice. Snop svjetala je širok čak 65 metara, a duga svjetla osvjetljavaju 380 metara ispred automobila. DS je u auto jako dobro uklopio i dnevna svjetla koja se protežu u linijama na odbojniku.
Unutrašnjost je prepuna naprednih i luksuznih materijala. Tu je najfinija Nappa koža na sjedalima, a slični materijali su korišteni za oblaganje armatura i vrata. Kožne obloge sjedala napravljene su od jednog komada kože, bez šavova, a DS ističe da je koža najviše kvalitete s krava koje su imale lijep život u poljima bez ograda od bodljikave žice. Nude se i druge vrste kože te umjetni materijali poput Alcantare. Tu je i ambijentalno osvjetljenje koje je moguće personalizirati.
Za pogon će se koristiti benzinci, dizelaš i plug in hibridni sustavi. U ponudi je poznati dizelski BlueHDi motor sa 130 KS, a benzinski motori će se nuditi samo na tržištima izvan Europe. Tu je riječ o PureTech benzincima sa 130, 215 i 225 KS. DS najviše ističe plug-in hibride s 225, 300 i 360 KS. Slabija dva sustava već se koriste u mnogim modelima Poput Peugeota 3008 i Opela Grandlanda, dok je najsnažniji preuzet iz Peugeota 508 PSE.
Najslabiji plug-in hibrid ima benzinski motor od 180 KS i električni motor te pogon na prednje kotače,a dva snažnija benzinca od 200 KS, dva elektromotora i pogon na sve kotače. Baterija je kapaciteta 14,2 kWh što je dovoljno za do 65 km dosega u WLTP ciklusu.
Top model u ponudi je DS 7 E-Tense 4x4 360 koji je posebno dorađen u odjelu DS Performance. Uz plug-in hibridni pogon s 360 KS, automobil ima i DS Energy Coach sustav koji podržava vozača tako da nadzire faze kočenja kako bi se poboljšala regeneracija energije. Auto je spušten 15 mm, osovinski razmak mu je širi, a prednje kočnice su promjera 380 mm. Do 100 km/h ubrza za 5,6 sekundi.
Infotainment sustav je jedna od najvećih novosti na ovom automobilu. Ima potpuno prerađeno sučelje i sustav prepoznavanja govora. Zaslon je 12 inča dijagonale. Tu je i nova tehnologija DS Active Scan Suspension za nadzor i namještanje amortizera pomoću kamere koja je jedinstvena u klasi i kojom se ovjes na svakom kotaču namješta individualno. DS Night Vision sustav koristi infracrvene kamere kako bi tijekom noći upozorio na pješake, biciklist i životinje koji možda nisu osvijetljeni. Isti sustav već smo ranije vidjeli na Peugeotu 508.
Novi DS7 će se za europska tržišta raditi u tvornici u francuskom Mulhouseu. Narudžbe kreću od 11 srpnja, a auto će se u salonima naći od rujna. Cijene se još ne znaju. Iako se DS trenutno ne prodaje službeno na našem tržištu, na njihovoj stranci stoji obavijest da uskoro stižu u Hrvatskoj. To znači da će novi DS7 stići i u naše salone krajem godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....