Aktualni Mercedes-AMG GT blizanac je Roadstera SL i temelji se na istoj platformi. Zbog toga je prilično teži od prethodnika te mu je nedostajala određena lakoća, što je bilo osobito vidljivo tijekom vožnje na trkaćoj stazi, na primjer na track day događajima. Da bi doskočio tom problemu Mercedes-AMG je sada predstavio znatno ekstremniju verziju GT-a. Tradicionalno je nazvana PRO i trebala bi pružiti više užitka u vožnji, osobito na trkaćoj stazi.
Novi Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ trebao bi impresionirati boljim performansama, posebno pri većim brzinama. S povećanjem snage na 612 KS obećava snažnije ubrzanje i agilnije reakcije na "naredbe" vozača. Od nule do 200 km/h ubrzava za 10,9 sekundi, a najveća brzina je 317 km/h. Povećanje snage postignuto je prilagodbom upravljačke jedinice motora, čime je povećan i najveći okretni moment na 850 Nm.
Opsežno poboljšani sustav hlađenja osigurava da se pogonski sklop ne pregrije čak ni pod povećanim opterećenjem. Dodatni hladnjaci smješteni su u prednjim lukovima kotača. Dodatni hladnjaci diferencijala i prijenosa sada se aktivno opskrbljuju zrakom, što poboljšava ukupne performanse vozila na trkaćoj stazi.
Aerodinamička poboljšanja uključuju redizajnirani prednji branik, dodatne elemente za kontrolu zraka izrađene od karbonskih vlakana i aktivni aerodinamički sustav u podvozju. Ove mjere smanjuju uzgon na prednjoj osovini i povećavaju potisnu silu na stražnjoj osovini, što bi trebalo dovesti do preciznijeg upravljanja i boljeg prijenosa snage na podlogu.
Standardni keramički kompozitni kočioni sustav s kočionim diskovima od 420 milimetara na prednjoj osovini nudi konstantne performanse kočenja koje se ne smanjuje tijekom teške upotrebe na trkaćoj stazi. Lagani kovani kotači od 21 inča opremljeni su gumama Michelin Pilot Sport 5, a poluslikovi su također su dostupni kao opcija. Komponente visoke tehnologije kao što je Active Ride Control šasija s aktivnom stabilizacijom, upravljanje stražnjom osovinom i aktivna aerodinamika dio su standardne opreme. Potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače već je ranije dovoljno dokazao svoje kvalitete.
Vanjski izgled AMG GT 63 PRO naglašava njegovu srodnost automobilskom sportu s karbonskim paketom koji uključuje prednji spliter, ukrasne letvice na bočnim pragovima, difuzor i stražnje krilo. U unutrašnjosti, sjedala i upravljač presvučeni kožom i mikrovlaknima stvaraju sportski ugođaj.
Sa svojim brojnim poboljšanjima Mercedes-AMG GT 63 PRO možda je upravo ono što su pravi ljubitelji AMG-a čekali. Za razliku od hibridiziranog modela “E Performance”, koji se prvenstveno ističe ubrzanjima, ovaj model nudi čisti V8 užitak i, zahvaljujući manjoj masi, više zabave u vožnji. Cijene Mercedes još nije objavio, no sigurno će biti "paprene".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....