Druga generacija Peugeotovog gradskog crossovera 2008 stiže u pravo vrijeme: suparnici poput Nissana Jukea i Renaulta Captura potpuno si svježi, a tu je i konkurencija od ranije, poput VW-a T-Crossa, Mazde CX-3, Citroena C3 Aircross, Kije Stonic, Hyundaija Kone...
U segmentu vlada velika gužva, a nakon današnjeg prvog druženja s Peugeotom 2008 prilikom lansiranja na našem tržištu u Zagrebu, samo možemo zaključiti kako su u Peugeotu ponovi napravili dobar posao i na tržište plasirali originalan, samo sebi svojstven model.
Vanjski izgled varijacija je na temu gradskog modela 208 ili peugeota 508 s karakterističnom velikom maskom sa znakom lava, atraktivnim led svjetlima te karakterističnim diodnim dnevnim svjetlima koje bi trebale asocirati na lavlje kandže. Uživo djeluje vrlo atraktivno, robustan, ali istodobno uglađen i s velikom dozom osobnost vanjski izgled osvaja već na prvu.
Posebno su nam se pritom svidjele linije bokova kvadratičnog dizajna.
Osnova je PSA CMP platforma, ista ona koju koriste novi Peugeot 208 i Opel Corsa, ali je za ovu priliku međuosovinski razmak povećan za 6,5 centimetara za više prostora u kabini što se posebno osjeti na stražnjoj klupi u odnosu na gradski 208.
Peugeot 2008 po pitanju originalnog uređenja unutrašnjosti, stilskih dodataka i opremljenosti može zadovoljiti i najrazmaženiju klijentelu: dovoljan je pogled na središnji 10-inčni zaslon multimedijalnog sustava koji je osjetljiv na dodir i kompatibilan s Apple CarPlay, te Android Auto platformom, ali i na efektne 3D digitalne instrumente u čijoj se dubini poput holograma nižu brojne informacije.
Karakterističan i-Cockpit s neizostavnim malenim upravljačem dignut je na višu razinu u odnosu na 208 pa je i ergonomija bolja, a po pitanju opreme tu već od starta arsenal poznatih sustava za pomoć u vožnji s kojima 2008 doseže 2 stupanj autonomne vožnje.
Pogled ispod petih vrata otkriva obiteljsku upotrebljivost, a crna rupa raspolaže s 405 litara obujma (i 29 dodatnih ispod poda), a stražnja se klupa može pomicati uzdužno što po želji daje više prostora u kabini ili u prtljažniku.
Danas smo se družili s modelom pogonjenim 1,5-litrenim četverocilindričnim dizelskim motorom koji razvija 130 KS, a snagu na prednje kotače prenosi putem automatskog mjenjača s 8 stupnjeva prijenosa i opremom GT Line, a veliki detaljan test donosimo u idućem broju, kao i na našem portalu.
Uz izbor od četiri paketa opreme (Active, Allure, GT Line i GT) u ponudi će se naći tri benzinske izvedbe (trocilindrični 1.2 turbo motori sa 101, 130 i 155 KS), dvije dizelske (1.5 s četiri cilindra sa 100 i 130 KS) dok električna verzija kao i hibrid stižu u drugoj polovici godine.
Novi 2008 se već može pogledati i naručiti u domaćim salonima, a cijene kreću od 138.990 kuna do registracije za početni model PureTech 100 S&S s opremom Active, dok najpristupačniji dizelski model BlueHDi 100 S&S također s opremom Active do registracije stoji Active stoji 152.780 kuna...
CIIJENE
MODELI S BENZINSKIM MOTOROM
PureTech 100 S&S Active 138.990 kuna
PureTech 130 S&S Active 149.490 kuna
PureTech 100 S&S Allure 156.957 kuna
PureTech 130 S&S Allure 166.338 kuna
PureTech 130 S&S EAT8 Allure 183.113 kuna
PureTech 130 S&S GT line 180.655 kuna
PureTech 130 S&S EAT8 GT line 197.430 kuna
PureTech 155 S&S EAT8 GT 221.289 kuna
MODELI S DIZELSKIM MOTOROM Euro 6
BlueHDi 100 S&S Active 152.780 kuna
BlueHDi 100 S&S Allure 171.152 kuna
BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure 196.314 kuna
BlueHDi 100 S&S GT line 185.469 kuna
BlueHDi 130 S&S EAT8 GT line 210.699 kuna
Serijska početna oprema Active
Paket Safety: sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake,
sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti (Active Safety Brake),
prepoznavanje prometnih znakova i preporuka za brzinu,
sustav upozorenja na nepažnju vozača.
ABS + REF + AFU + ESP + HILL ASSIST sustav
Eko LED Svjetla + Paket Vidljivost (automatsko upravljanje svjetlima i brisačima)
Prednji i bočni zračni jastuci, zračne zavjese
Pomoć pri parkiranju straga
Električno podesivi i grijani vanjski retrovizori (ručno preklopivi)
Tonirana stakla, s grijanjem stražnjeg stakla
Zatamnjeno akustično vjetrobransko staklo
Električni podizači prednjih i stražnjih stakala sa zaštitom od priklještenja
Klima uređaj, ručni
Utor za pohranu pametnog telefona (bez indukcijskog punjenja)
Tkanina Black "Pneuma 3D" s kromiranim umetcima
i sjajnim crnim površinama, narančasti uzorak na rukohvatu
Preklopiv (2/3-1/3) naslon stražnje klupe s
2x Isofix sidrišta u drugom redu
7" Multifunkcijski zaslon na dodir A2+USB - Mirror Screen
Radio uređaj RCC sa 6 zvučnika
Aluminijski naplaci od 16 cola
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....