Domaćom prezentacijom u Opatiji na kojoj smo prisustvovali službeno je započela prodaja nove generacije Peugeota 208. Mnogi će se složiti kako je riječ o jednom od najatraktivnijih, ako ne i najatraktivnijem automobilu u svojoj klasi, a u to smo se i uvjerili na putu od Zagreba do Opatije na kojem je 208 plijenio pažnju ostalih sudionika u prometu.
Osim atraktivnim dizajnom kupce će privući i mnoštvom tehnologije, modernim interijerom i bogatom ponudom motora. Tako se sada nude tri benzinca i dizelaš, a u ožujku stiže i potpuno električna verzija.
Foto: Peugeot Hrvatska, Fran Kurelac
Ipak, najviše se očekuje od klasičnih motora - ponudu benzinaca otvara 75 KS snažan atmosferski Puretech motor. Slijedi turbobenzinska izvedba spomenutog 1,2-litrenog PureTech motora sa 100 KS te sa 130 KS. Za ljubitelje dizelaša tu je 1,5-litreni BlueHDi snage 100 KS. Pritom treba spomenuti kako su PureTech 100 i 130 dostupni s automatskim mjenjačem EAT8.
Novi 208 je zahvaljujući modularnoj platformi CMP u odnosu na prethodnika 30-ak kg lakši, a vozne karakteristike su dovedene na novu razinu.
Unutrašnjost je u skladu s ostatkom automobila, pa se tako ispred vozača nalazi i-Cockpit sa digitalnim zaslonom i 3D tehnologijom (vozač ima dojam da je dio instrumenata bliže, a dio njih dalje, što nažalost kamera ne može uloviti). Treba napomenuti i kako prtljažnik broji sasvim solidnih 311 litara.
Kao što smo već napisali, prodaja je počela a cijene kreću od 99.895 kuna za benzinca sa 75 KS. Snažniji benzinac sa turbobenzincem od 100 KS starta na 116.995 kuna, dok dizelska izvedba starta na 129.940 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....