SVJETSKA PREMIJERA

Novi Rocket GTS je najčudniji i najposebniji Brabus do sada. Košta skoro milijun eura

Brabus je morao dizajnirati i izraditi mnogo prilagođenih panela karoserije od nule, uključujući krov, nosače, gornji dio automobila...

Brabus Rocket GTS

 Brabus Press

Brabus je predstavio svoj najposebniji model u povijesti. Za razliku od većine dosadašnjih kreacija, on nije samo tuning prerada nekog postojećeg Mercedesovog modela već potpuno nov model. Rocket GTS temelji se na Mercedes-AMG SL-u, koji je transformiran u Shooting Brake čija je karoserija u potpunosti izrađena od ugljičnih vlakana. Za pogon je zadužen plug-in hibridni pogonski sklop koji razvija okruglih 1000 KS.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Mercedes već proizvodi AMG, Maybach i Mythos verzije SL-a, ali nijedna od njih ne dolazi s fiksnim krovom i oblikom karoserije kakav ima Rocket GTS. Brabus je morao dizajnirati i izraditi mnogo prilagođenih panela karoserije od nule, uključujući krov, nosače, gornji dio automobila, stražnje odbojnike i vrata prtljažnika. Rocket GTS također je dobio mnoge druge karoserijske prerade na prednjem dijelu kojima se razlikuje do SL-a.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Kada pogledamo novi automobil teško je ne sjetiti ser BMW-ovog Z3 M Coupea i nedavnog Concept Touring Coupea zasnovanog na Z4. Brabus tvrdi da je novi dizajn testiran u zračnom tunelu kako bi pružio "izvanrednu" stabilnost pri brzinama znatno iznad 300 km/h. Ravna krovna linija, naglašeni spojler i agresivni stražnji difuzor nisu samo za pokazivanje, već aktivno povećavaju potisnu silu pri velikim brzinama.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Rocket GTS je dobio i kotače Brabus Monoblock P Platinum Edition, s integriranim karbonskim umetcima koji pomažu u hlađenju kočnica. Još jedan zanimljiv detalj su stražnje ispušne cijevi od titana obložene karbonom s aktivnim ispušnim klapnama, što Rocket GTS-u garantira poseban zvuk.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Pogonski plug-in hibridni sustav kombinira značajno prerađeni 4,5-litreni V8 s dva turbopunjača i električni motor. Snaga iznosi 1000 KS,a okretni moment je kolosalnih 1620 Nm. Brabus je zapravo postigao i 1820 Nm, ali je naposljetku elektronički smanjio moment kako bi ga automatski mjenjač s devet brzina mogao podnijeti.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Snaga je 184 KS veća nego kod standardnog Mercedes-AMG-a SL63 SE Performance, a moment je narastao za 573 Nm. Rocket GTS se katapultira od 0 do 100 km/h za samo 2,6 sekundi, postiže 200 km/h za 9,5 sekundi i 300 km/h za 23,6 sekundi. Najveća brzina je ograničena na 317 km/h.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Što se tiče unutrašnjosti, karoserija Shooting Brakea i uklanjanje mehanizma sklopivog krova omogućili su više prostora za prtljagu. Raspored sjedala je ostao 2+2. Interijer je dobio tretman Brabus Masterpiece s mekom kožom i presvlakama od alcantare koje prekrivaju cijelu kabinu. Brabus je također dodao niz karbonskih umetaka i drugih ukrasa.

image

Brabus Rocket GTS

Brabus Press

Automobil će biti ograničena serija, no Brabus nije precizirao koliko će ih proizvesti. Prvi primjerak već se nudi na Brabusovoj službenoj web stranici, po cijeni od 945.762,50 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 00:03