EMOCIJONALNIJI PRISTUP

Novi šef dizajna Toyote: 'Naši automobili biti će masivniji, dinamičniji i sportskiji!'

Bez obzira na imidž pouzdanog i kvalitetnog proizvođača, Toyotu su kupci često 'optuživali' za konzervativna dizajnerska rješenja

Budući da je i prvi čovjek kompanije Akio Toyoda izrazio želju za 'emocionalniji pristup' dizajniranju automobila, jasno je da Toyota mora početi proizvoditi modele od kojih će kupcima zastajati dah. U tu je svrhu unaprijeđen novi šef dizajna na globalnom planu Akihiro 'Dezi' Nagaya koji je obećao velike promjene u budućnosti.

- Toyotu su kritizirali da je u pogledu dizajna mirna i povučena, a prijateljski imiđ povezivali su s nedostatkom emocija. Od sada ćemo biti mnogo agresivniji, a naši automobili biti će masivniji, dinamičniji i sportskiji kako bi cijeli brend podigao razinu prepoznatljivosti u svijetu. Ogledni primjer može biti FT-86 Coupe koji vam može pokazati smjernice prema kojima Toyota cilja - završio je 50 godišnji dizajner koji je već 'stvorio' izgled prve i treće generacije Lexus LS-a, druge generacije GS-a, te druge generacije Priusa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 08:36