Ferrari F8 Tributo iz Modene dolazi s 3,9-litrenim dvostruko turbopunjenim V8 koji proizvodi 720 KS i stotku hvata za manje od 2,9 sekundi. Međutim, izgleda da Novitec pokušava dostići savršenstvo, s obzirom na to da je nedavno predstavio svoju preradu F8 Tributa, po treći put.
Prvi puta Novitec se F8 Tributa dohvatio 2020. godine, nakon čega je dobio 67 KS i 112 Nm, što je u finali iznosilo 787 KS i 882 Nm pri 3000 okretaja. Ubrzanje od 0 do 100 km/h skraćeno je na 2,7 sekundi, dok je maksimalna brzina iznosila 340 km/h.
Manje od godinu dana kasnije, Novitec je ponovno doradio Ferrarija, pri čemu je izlazna snaga iznosila 802 KS i 898 Nm, dok je sprint do stotke smanjen za stotinku. Izgleda da tuning kući F8 Tributo još uvijek nije bio dovoljno brz, s obzirom na to da je sada opet dobio tretman.
Karoserija je prvi puta proširena za 13 centimetara, a uključuje i promjene na prednjem i stražnjem braniku i prednjoj haubi, uz dodano stražnje krilo koje povećava potisnu silu. Za ugodnije ponašanje na cesti, Novitec je F8 opremio oprugama koje spuštaju visinu vozila za 35 milimetara, uz mogućnost podizanja do 40 milimetara. Ugrađeni su i Vossen alu naplatci – 21-inčni sprijeda i 22-inčni straga.
Izlazna snaga povećana je za 16 KS i 32 Nm u odnosu na posljednju modifikaciju, te sada iznosi 818 KS i 930 Nm. Međutim, ubrzanje do stotke ostalo je isto na 2,6 sekundi, kao i maksimalna brzina od 340 km/h. Dodatna snaga zvučno je drugačije naglašena novim setom ispušnih cijevi od nehrđajućeg čelika.
Tuning kuća u planu ima samo 15 primjeraka F8 Tributa pod kodnim nazivom 'N-Largo'. Ostaje nepoznato koliko 'treća sreća' Noviteca košta, no sigurno više od 230.000 eura za osnovni model. Je li ovo Novitecova finalna izvedba F8 Tributa? Vjerojatno nije...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....