Obiteljski kompaktni monovolumen izvana je dobio nova svjetla i maglenke, redizajnirani prednji branik s karakterističnom maskom hladnjaka po uzoru na Aston Martin te nove aluminijske naplatke i boje.
Ulazak u putničku kabinu otkriva nov središnji greben s pametnije raspoređenim prekidačima, a ponuda sigurnosnih i multimedijskih tehnologija uključuje kameru za parkiranje unatrag, sustav automatskog parkiranja, tempomat koji automatski prilagođava brzinu i drži razmak, biksenonska svjetla, automatsko zaustavljanje te Ford SYNC2 s glasovnim upravljanjem i 8-inčnim ekranom osjetljivim na dodir.
Kako bi se osigurao lakši utovar prtljage, vrata prtljažnika se otvaraju automatski, dodirom noge ispod stražnjeg odbojnika . Važan adut i prednost u odnosu na većinu konkurenata su klizna bočna vrata i jednostavno preklapanje sjedala kojim je kabinu moguće pretvoriti u golemu ravnu plohu.
I ponuda motora, očekivano, općenito je bolja te sada, uz dobro poznati benzinski 1.0 EcoBoost (100, 125 i 150 KS), uključuje i dizelski 1.5 TDCi sa 95 i 120 KS koji je već nastupio i u Focusu te 2.0 TDCi ojačan na 150, odnosno 170 KS. A uz prva dva spomenuta, od kojih se očekuju i najbolji prodajni rezultati, serijski stiže i sustav aktivnog zatvaranja maske hladnjaka, zadužen za smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih plinova. Kupcima su na raspolaganju tri paketa opreme te dva mjenjača, 6-brzinski ručni i Powershift automatik.
Osnovni benzinski C-Max pokretan 1.0-litrenim Ecoboost motorom sa 100 KS dostupan je za 129.900, a osnovna dizelska verzija (1.5 TDCi sa 95 KS) stoji 146.900 kuna. Grand C-Max sa sedam sjedala s istim benzinskim, odnosno dizelskim motorom dostupan je za 140.900 i 156.900 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....