AKTUALNO

NOVITETI U hrvatske prodajne salone stigli Kia Optima SW i Plug-In hibridni sedan

Na medijskoj prezentaciji u Zagrebu objavljene su i cijene, pa tako karavan stoji od 218.490 kuna na više (odnosno 10.500 kuna više od jednako opremljene limuzine), a napredni plug-in hibrid 339.990 kuna.
 Zlatko Horvat

Oba automobila izgledaju moderno i bogato su opremljena, pa već na izgled su jaka i onima koji ne robuju predrasudama, zanimljiva i povoljnija alternativa etabliranim modelima u klasi Passata. Uobičajeno jamstvo Kije na sedam godina ili 150.000 kilometara vrijedi za oba nova modela.

Zlatko Horvat

Zanimljivo je da je karavan jednako dugačak kao limuzina (486 centimetara), premda se karoserija impozantnog izgleda na prvi pogled čini barem dvadesetak centimetara duljom. Kao i u limuzini, zasad je ponudi samo jedan, ali jako dobar dizelski motor 1.7 CRDi od 141 KS i 340 Nm, raspoloživ s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva ili automatskim sa sedam stupnjeva i dvije spojke (7DCT). Na raspolaganju je i pet osnovnih paketa opreme, kojima su obuhvaćene sve blagodati moderne srednje klase, od zabavnih i komfornih do sigurnosnih uređaja. Prostranost je očekivano dobar adut korejskog karavana. Prtljažnik u osnovnoj postavi mjeri solidnih 552 litre obujma, a s rasklopljenim sjedalima (djeljivim u omjeru 40/20/40) raste na 1686 litara.

Još zanimljivija priča je limuzinska Optima Hybrid Plug-In, koja na žalost, zbog poznate nove politike odustajanja od poticanja kupnje ekološki čistih vozila neće biti česta na cestama. Cijena od 339.990 kuna na prvu naravno može strašiti, no treba znati da je hibridna Optima opremljena apsolutno svime što Kia danas nudi u srednjoj klasi, pa tako u opremu ulaze kožne obloge u bijeloj boji, kompletan program sigurnosnih uređaja (aktivno kočenje posebno prilagođeno za grad i otvorenu cestu, širokokutne kamere…), vrhunski hifi uređaj, navigacija s promptnim ažuriranjem podataka, električni paket podešavanja i grijanja sjedala…

Hibridni pogon sastoji se od 2,0-litrenog atmosferskog benzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem GDI (165 KS) i elektromotora (50 kW), što daje zbirnu snagu od 205 KS i 375 Nm. Dovoljno da uz klasični automatski 6-stupanjski mjenjač limuzinu tešku 1705 kilograma ubrza do stotke za 9,4 sekunde i najveće brzine od 192 km/h. Doseg na vožnju samo na struju deklariran je na 54 kilometra konstatnom brzinom od 120 km/h, ali u sporijoj vožnji moguće je i više. Potpuno punjenje litij-ion-polimernih baterija traje pet sati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 20:20