stigao je kraj

Od iduće godine Suzuki iz Europe povlači brojne popularne modele. Razlog su kazne Europske unije

Suzuki smanjuje europsku ponudu svojih modela kako bi izbjegao kazne za prekoračenje novih ograničenja emisija CO2

Suzuki Ignis

 Suzuki

Od 2025. Suzuki u Europi više u Europi neće prodavati mali Ignis, karavanski Swace i terenski Jimny, a odustaje se i od sportske verzije Swifta. Japanski proizvođač ovu je odluku donio kako bi se uskladio s novim, strožim ograničenjima CO2 koje će Europska unija nametnuti od 2025. godine.

image

Suzuki Ignis 2017.

Marin Tomaš

U praksi, Suzuki smanjuje europsku ponudu svojih benzinskih, blagih hibridnih i hibridnih modela kako bi izbjegao neizbježne kazne za prekoračenje novih ograničenja emisija. Nova prosječna vrijednost za şve prodane aute, koja će se primjenjivati ​​od 2025. godine, iznosi 93,6 g/100 km WLTP CO2, u usporedbi s prijašnjih 95,0 g/km po NEDC-u. S obzirom da se radi o dva vrlo različita standarda nova prosječna vrijednost CO2 zapravo je mnogo manja od dosadašnje, a svi koji je se neće pridržavati plaćat će velike kazne po autu, što znači i poskupljenje novih auta.

image

Jimny 5V

Suzuki

Suzuki želi kazne svesti na minimum ili ih potpuno izbjeći što znači da neki popularni modeli koji su veći potrošači i CO2 zagađivači moraju nestati s tržišta. Jimny, koji je već neko vrijeme sam dostupan samo kao gospodarsko vozilo bez stražnjih sjedala i to na samo rijetkim tržištima sada definitivno odlazi. Isto vrijedi i za Suzukijevu verziju karavanske Corolle, model Swace. Ipak, mnogo više nego za Jimnyjem i Swaceom ćemo žaliti za malim Ignisom koji je uvjerljivo najprodavaniji model od ove trojke. Minijaturni SUV je, doduše, već zašao u godine, no mislili smo da će potrajati još koju.

image

Jimny 5V

Suzuki

Od iduće godine ponudu Suzukija u Europi će tako činiti samo Swift, S-Cross, Vitara i Across (Toyota RAV4 u plug-in hibridnoj izvedbi). Svi pogoni ovih modela bit će elektrificirani bilo kao blagi hibrid, hibrid ili plug-in hibrid. Krajem 2025. CO2 emisije tvrtke bi dodatno trebao smanjiti i prvi električni Suzuki.

image

Jimny 5V

Suzuki

Istodobno s najavom odlaska ova tri modela Suzuki je razočarao i ljubitelje sportskog Swifta jer je najavio da neće razvijati novi Swift Sport. Ovaj model s relativno povoljnom cijenom i zabavnim voznim osobinama je posljednjih godina stvorio vlastiti tabor obožavatelja i bio je prilično popularan. Međutim, njegovih ranijih 140, a kasnije blago hibridiziranih 129 KS negativno utječu na prosječnu emisiju CO2 Suzukija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. kolovoz 2024 19:45