Skandal koji je dobro protresao Volkswagen Grupu otkrivanjem da su u automobile tajno instalirali poseban softver koji je za vrijeme testiranja američke Agencije za zaštitu okoliša (EPA) uključivao sustave za kontrolu ispušnih plinova, što su i priznali, doveo je do rapidnog pada dionica i smjene na vrhu (šef VW-a Martin Winterkorn podnio je ostavku), pa je tako sada novi predsjednik Upravnog odbora Volkswagena Matthias Müller, dosadašnji šef Porschea.
Usto, kako bi se što prije sanirale sve štete prouzročene ovim skandaloznim otkrićem nastupilo je i kompletno restrukturiranje u Volkswagen grupi. U priopćenju za tisak od 22. rujna 2015. Volkswagen je objavio da su njihova vozila diljem svijeta pogođena aktualnim spornim pitanjem vezanim uz emisije ispušnih plinova, a ne samo u Americi, pa sada predsjednik Upravnog odbora za Volkswagen osobna vozila Herbert Diess u priopčenju za medije pojašnjava kako se u VW-u radi punom parom.
Interna je procjena pritom pokazala da otprilike pet milijuna Volkswagen osobnih vozila diljem svijeta ima ugrađen sporni softver. Pojedini modeli i modelne godine tih vozila (poput šeste generacije Volkswagen Golfa, sedme generacije Volkswagen Passata i prve generacije Volkswagen Tiguana) opremljeni su isključivo dizelskim motorima tipa EA 189. Kao što je prethodno objavljeno, sva nova Volkswagen osobna vozila koja ispunjavaju u cijeloj Europi važeću EU6 normu nisu obuhvaćena. To dakle uključuje aktualne Golf, Passat i Touran modele.
Herbert Diess pritom naglašava kako se radi punom parom na tehničkom rješenju koje će u najkraćem mogućem roku prezentirati partnerima, kupcima i javnosti. Cilj je informirati kupce VW-a što je moguće prije kako bi njihova vozila u potpunosti ispunjavala regulative. Usto, obećaje kako će Volkswagen učiniti sve što je u ljudskoj moći kako bi vratio povjerenje kupaca, trgovaca i javnosti. Iz Volkswagena će potom informirati sva tržišta diljem svijeta koliko je vozila pogođeno na pojedinim lokalnim tržištima. Radi se intenzivno na mjerama sanacije u uskoj suradnji s nadležnim službama za certificiranje. Vozila jesu i ostaju tehnički ispravna i sigurna za promet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....