Prije dvije godine, Ford je s ‘ponosom najavio najveću transformaciju u povijesti kompanije‘. Prvo je u mirovinu poslan Mondeo, nakon njega i Fiesta, a službeno je potvrđeno da nasljednike u Europi neće dobiti ni modeli S-Max i Galaxy!
Kao ‘šlag na tortu‘, u mirovinu je poslan i legendarni Focus.
Proizvodnja Focusa završava 2025. godine, a 3500 radnika u Njemačkoj ostat će bez posla.
Tvornica u Saarlouisu trenutačno zapošljava oko 4500 ljudi, a njih 1000 dobit će mogućnost prekvalifikacije nakon 2025.
Ipak, IG Metall - sindikat koji ima golemu političku moć u Njemačkoj tvrdi da je obavio svoj posao osiguravajući ‘mekano prizemljenje za radnike‘.
Do 2032. godine neće doći do novih prisilnih otpuštanja, a zaposlenici se mogu odlučiti za raniji odlazak uz ‘atraktivnu otpremninu‘, stoji u izvješću.
‘Nismo mogli postići najbolje rješenje pa smo se odlučili zadovoljiti drugom najboljom opcijom: smanjenje radnih mjesta uz izdašne otpremnine", rekao je Joerg Koehlinger, upravitelj IG Metall za Automotive News Europe, piše Electrek.
Prošlog listopada Ford je navodno bio u pregovorima s potencijalnim investitorom za tvornicu, ali su ti planovi propali.
BYD je navodno bio među zainteresiranim tvrtkama, ali je kineski proizvođač automobila u međuvremenu najavio da otvara svoju prvu europsku tvornicu u Mađarskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....