SPORTS TOURER

Opel Astra ST: Karavan s puno stila koji nudi više nego što se čini

Novi Opelov karavan ima jedan od najvećih prtljažnika kompaktne klase te vrlo dobre vozne osobine. U vožnji se ponaša jednako uvjerljivo i dinamično...

Nakon vrlo uspješnog hatchbacka, a prije iznimno dinamične kupe verzije, Opel je nedavno predstavio i karavansku verziju Astre koja nudi više nego što se na prvi pogled čini.

Naime, u vrlo skladno uklopljenom stražnjem dijelu nove Sports Tourer izvedbe krije se golem prtljažnik najvećeg volumena od 1550 litara, što je točno 20 više od onoga što nudi za klasu veća karavanska Insignia. Vrlo je korisna i sama ravna podnica koja se dobiva preklapanjem stražnjih sjedala. Osnovni volumen od 500 litara također je impresivan, a velik izbor opcijskih pregrada, mrežica i drugih dodataka olakšava prijevoz raznovrsnog tereta i prtljage.

Devet motora

Od prednjeg dijela do B nosača krova novi ST je istovjetan hatchbacku, a ostatak automobila, onaj karavanski, potpuno je nov. Produžena je krovna linija, što je, osim velikog prtljažnika, omogućilo i oslobađanje nešto više prostora za glave putnicima na stražnjim sjedalima. S obzirom na to da je međuosovinski razmak nepromijenjen, mjesta za noge ima kao i prije.

U poznatom interijeru ističe se velik broj pretinaca koje su Opelovi stručnjaci pažljivo prilagodili raznim vrstama bočica, šalica i drugih predmeta koje bi kupci mogli koristiti tijekom putovanja. Od benzinaca se nude dva atmosferska, 1,4 sa 100 i 1,6 sa 115 KS, te tri turbo motora, odnosno 1,4-litraš sa 120 ili 140 te 1,6-litreni sa 180 KS. Dizelsku ponudu čine 1,3-litreni sa 95, dvije verzije 1,7-litrenog motora sa 110 i 125 te 2-litreni sa 160 KS.

Izvrstan ovjes

Osim u većini dizajna i interijeru, nova Astra Sports Tourer slična je hatchbacku i po ponašanju u vožnji. Udobnost u vožnji je izvrsna, osobito u kombinaciji s opcijskim FlexRide ovjesom, a vrlo su pohvalna i preporučljiva opcijska sjedala s certifikatom AGR-a. Koliki žete užitak u vožnji doživjeti s Astrom, uvelike ovisi o podešenju ovjesa kojim se, osim tvrdoće amortizera, mijenja i odaziv na gas i preciznost servoupravljača, no uglavnom je prilično velik.

Verzije sa standardnim, nepodesivim ovjesom nismo imali priliku probati, ali iz prijašnjeg iskustva, Astra je i u tom slučaju doista sposobna nadmetati se s najboljima u klasi. U tu skupinu, uostalom, i sama spada. Prodaja počinje u siječnju, a cijena početne izvedbe je 17.124 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 18:13