Po svemu što smo vidjeli na premijeri u društvu ambasadora marke, frontmena grupe Vatra Ivana Dečaka i manekenke Džejle Glavović ambasadorice Opela u BiH, Opel Mokka je najvažniji model njemačke marke ove godine, koja od 2017. godine i preuzimanja od strane PSA grupe doživljava novi uzlet.
Novi Opel Mokka "igra" u najzastupljenijem segmentu gradskih crossover modela i po svemu dobro je promišljen model koji donosi određenu svježinu marki jer dolazi s "Vizor" licem koje će preuzeti svi budući modeli Opela, počevši s nedavno predstavljenim novim Crosslandom koji također nosi to karakteristično stilsko obilježje.
Iz Opela se na hrvatskoj premijeri moglo čuti kako je "Nova Opel Mokka automobil stvoren da pobudi osjećaje i pokaže kako će izgledati budućnost marke, koja osim novog Vizor lica ima i redizajnirani Opelov znak s munjom "Opel Blitz." Nova je Mokka i prvi Opel s Pure Panel posve digitaliziranim kokpitom. Uz to je i prvi Opel koji je od početka prodaje dostupan s električnim pogonom, ali i vrlo učinkovitim motorima s unutrašnjim izgaranjem.
Nova Opel Mokka može se naručiti odmah po privlačnoj cijeni od 135.000 kuna do registracije za početni model sa 100 benzinskih konja i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.
"S novom smo Mokkom naizgled ponovno osmislili Opel. Ovdje u Rüsselsheimu konstruirali smo i razvili taj automobil od nule. Cijeli je tim radio s neviđenom strašću i golemom predanošću na uvođenju Opela u fantastičnu i uzbudljivu budućnost. Na početku primanja narudžbi nova Mokka dostupna je u benzinskoj i dizelskoj verziji, ali i kao posve električno vozilo, pa kupac može birati“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller ranije na svjetskoj premijeri ove godine.
Možda i najzanimljiviji model, nova Mokka-e vozi posve bez emisija štetnih plinova, a cijena joj polazi od 231.300 kuna. Uz primjenu poticaja cijena može biti i niža i iznositi umjerenih 161.300 kuna. Snažan i gotovo nečujan električni pogon osigurava 136 KS i 260 Nm najvećeg okretnog momenta i to iz stajanja.
Vozači mogu birati između tri načina vožnje: Normal, Eco i Sport. S baterijom snage 50 kWh Opel Mokka-e ima čisti električni doseg do 324 kilometara prema WLTP-u1. Bilo da se radi o utičnici Wallbox, brzinskom punjenju ili punjenju putem kabela iz kućne utičnice, nova Mokka-e spremna je za sve mogućnosti, od jednofaznog do trofaznog punjenja snage 11 kW. Opel nudi jamstvo za bateriju u trajanju osam godina ili 160 000 km.
Uživo, po pitanju izgleda nova Opel Mokka plijeni lijepo izvedenim proporcijama i posvećenošću do najsitnijih detalja.Kratki prevjesi i širok stav karakteristike su robusnog i čistog izgleda ovog kompaktnog peterosjeda dugog 4,15 metara. Unutrašnjost odražava filozofiju "čistoće" bez suvišnih detalja. Novi Opel Pure Panel sastoji se od dvaju širokih zaslona i fokusira se na osnovne funkcije.
Za razliku od kokpita nakrcanih informacijama i kontrolama, Pure Panel krasi jedinstveno čist dizajn. On je jasno strukturiran i razumljiv na prvi pogled. Opelovi dizajneri pridali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Kako bi izbjegli odvlačenje pažnje vozača, osigurali su da se sustavom upravlja intuitivno. Najvažnijim se funkcijama i dalje upravlja gumbima, ali nije se potrebno probijati kroz podizbornike.
Da bi putovanje novom Opel Mokkom-e bilo još opuštenije, tu su OpelConnect, myOpel app i Free2Move Services, robna marka za mobilnost Groupe PSA, kao posebna rješenja za električna vozila. Ona se lako koriste putem aplikacija.
Opel ne zaboravlja ni kupce koji biraju tradicionalne pogone, a takvih je velika većina. Živahni i ekonomični benzinski i dizelski motori nude snagu od 100 KS do 130 KS. Umjerena potrošnja goriva i vrhunske performanse karakteristične su za sve pogonske sustave (preliminarna kombinirana potrošnja goriva prema NEDC-u2: 4,8 – 3,8 l/100 km, 111 – 100 g/km CO2).
Velika učinkovitost i živahne performanse karakteristike su novih benzinskih motora. Interno trenje i gubici svedeni su na minimum. I turbopunjač odmah reagira i stvara jak okretni moment pri niskom broju okretaja. Motori su upareni s modernim šesterostupanjskim ručnim mjenjačima ili osmerostupanjskim automatskim mjenjačima za glatko mijenjanje brzina s automatskim polugicama za promjenu stupnja prijenosa.
Inženjerski tim iz Rüsselsheima posebno se posvetio smanjenju mase (uspjeli su smanjiti masu za 120 kg u odnosu na prethodnu generaciju) uz istovremeno povećanje čvrstoće karoserije. Prednosti su očite: nova Mokka troši znatno manje, a puno je responzivnija, agilnija i zabavnija za vožnju.
Nova Mokka nastavlja tradiciju koja definira njemačku marku, a prema kojoj se nastoji inovativne tehnologije iz viših tržišnih segmenata učiniti dostupnima širem rasponu kupaca. Među takvim su tehnologijama napredni sustavi kao što su napredni tempomat (ACC) i aktivno pozicioniranje u traci. I u sustav svjetala integrirane su vodeće tehnologije u vidu prilagodljivih svjetala IntelliLux LED Matrix koja ne zasljepljuju.
Sastoje se od 14 elemenata, što je jedinstveno u Mokkinom tržišnom segmentu. Sve modelske varijante dolaze standardno s električnom parkirnom kočnicom i prepoznavanjem prometnih znakova. Dostupni su i stražnja kamera s pogledom pod kutom od 180 stupnjeva, automatska pomoć prilikom parkiranja, bočni čuvar i upozorenje na objekte u mrtvom kutu.
Nova Mokka savršeno povezuje i zabavlja vozača i putnike. Ponuda informacijsko-multimedijskih sustava obuhvaća sustave Multimedia Radio i Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm te sustav Multimedia Navi Pro s vrha ponude koji ima dodirni zaslon u boji velike razlučivosti s dijagonalom 25,4 cm. Monitori su sastavni dio nove ploče Pure Panel i nagnuti su prema vozaču. Zaslon u infocentru za vozača širine je 30,5 cm.
Izvrsna izvedba sjedala tipična je za Opel. Dostupne su sportske presvlake Alcantara i klasična kožna unutrašnjost, što je nije uobičajeno za vozila u Mokkinom tržišnom segmentu. No, šlag na torti vozačko je grijano kožno sjedalo s funkcijom masaže. Vozač i suvozač mogu odložiti svoje pametne telefone na pladanj za pohranu na središnjoj konzoli, a kompatibilni se mobiteli tu mogu i indukcijom (bežično) ponovno napuniti.
Na koncu, konkurencija je zasigurno dobila snažnog suparnika, pa još ostaje samo prvi test kako bismo i u praksi isprobali sve što smo čuli na premijeri te stvorili prve dojmove. To će biti vrlo skoro...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....