NIJEMCI IMAJU HIT

Opel predstavio svoj najvažniji model godine: Mokka stigla u Hrvatsku po cijeni od 135.000 kn

Spektakularnim predstavljanjem u City Plazi u Zagrebu obilježen je start na tržištu nove uzdanice Opela, crossovera Mokka
Hrvatska premijera Opel Mokka
 Opel

Po svemu što smo vidjeli na premijeri u društvu ambasadora marke, frontmena grupe Vatra Ivana Dečaka i manekenke Džejle Glavović ambasadorice Opela u BiH, Opel Mokka je najvažniji model njemačke marke ove godine, koja od 2017. godine i preuzimanja od strane PSA grupe doživljava novi uzlet.

Novi Opel Mokka "igra" u najzastupljenijem segmentu gradskih crossover modela i po svemu dobro je promišljen model koji donosi određenu svježinu marki jer dolazi s "Vizor" licem koje će preuzeti svi budući modeli Opela, počevši s nedavno predstavljenim novim Crosslandom koji također nosi to karakteristično stilsko obilježje.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Iz Opela se na hrvatskoj premijeri moglo čuti kako je "Nova Opel Mokka automobil stvoren da pobudi osjećaje i pokaže kako će izgledati budućnost marke, koja osim novog Vizor lica ima i redizajnirani Opelov znak s munjom "Opel Blitz." Nova je Mokka i prvi Opel s Pure Panel posve digitaliziranim kokpitom. Uz to je i prvi Opel koji je od početka prodaje dostupan s električnim pogonom, ali i vrlo učinkovitim motorima s unutrašnjim izgaranjem.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Nova Opel Mokka može se naručiti odmah po privlačnoj cijeni od 135.000 kuna do registracije za početni model sa 100 benzinskih konja i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.

"S novom smo Mokkom naizgled ponovno osmislili Opel. Ovdje u Rüsselsheimu konstruirali smo i razvili taj automobil od nule. Cijeli je tim radio s neviđenom strašću i golemom predanošću na uvođenju Opela u fantastičnu i uzbudljivu budućnost. Na početku primanja narudžbi nova Mokka dostupna je u benzinskoj i dizelskoj verziji, ali i kao posve električno vozilo, pa kupac može birati“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller ranije na svjetskoj premijeri ove godine.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Možda i najzanimljiviji model, nova Mokka-e vozi posve bez emisija štetnih plinova, a cijena joj polazi od 231.300 kuna. Uz primjenu poticaja cijena može biti i niža i iznositi umjerenih 161.300 kuna. Snažan i gotovo nečujan električni pogon osigurava 136 KS i 260 Nm najvećeg okretnog momenta i to iz stajanja.

Vozači mogu birati između tri načina vožnje: Normal, Eco i Sport. S baterijom snage 50 kWh Opel Mokka-e ima čisti električni doseg do 324 kilometara prema WLTP-u1. Bilo da se radi o utičnici Wallbox, brzinskom punjenju ili punjenju putem kabela iz kućne utičnice, nova Mokka-e spremna je za sve mogućnosti, od jednofaznog do trofaznog punjenja snage 11 kW. Opel nudi jamstvo za bateriju u trajanju osam godina ili 160 000 km.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Uživo, po pitanju izgleda nova Opel Mokka plijeni lijepo izvedenim proporcijama i posvećenošću do najsitnijih detalja.Kratki prevjesi i širok stav karakteristike su robusnog i čistog izgleda ovog kompaktnog peterosjeda dugog 4,15 metara. Unutrašnjost odražava filozofiju "čistoće" bez suvišnih detalja. Novi Opel Pure Panel sastoji se od dvaju širokih zaslona i fokusira se na osnovne funkcije.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Za razliku od kokpita nakrcanih informacijama i kontrolama, Pure Panel krasi jedinstveno čist dizajn. On je jasno strukturiran i razumljiv na prvi pogled. Opelovi dizajneri pridali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Kako bi izbjegli odvlačenje pažnje vozača, osigurali su da se sustavom upravlja intuitivno. Najvažnijim se funkcijama i dalje upravlja gumbima, ali nije se potrebno probijati kroz podizbornike.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Da bi putovanje novom Opel Mokkom-e bilo još opuštenije, tu su OpelConnect, myOpel app i Free2Move Services, robna marka za mobilnost Groupe PSA, kao posebna rješenja za električna vozila. Ona se lako koriste putem aplikacija.

Opel ne zaboravlja ni kupce koji biraju tradicionalne pogone, a takvih je velika većina. Živahni i ekonomični benzinski i dizelski motori nude snagu od 100 KS do 130 KS. Umjerena potrošnja goriva i vrhunske performanse karakteristične su za sve pogonske sustave (preliminarna kombinirana potrošnja goriva prema NEDC-u2: 4,8 – 3,8 l/100 km, 111 – 100 g/km CO2).

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Velika učinkovitost i živahne performanse karakteristike su novih benzinskih motora. Interno trenje i gubici svedeni su na minimum. I turbopunjač odmah reagira i stvara jak okretni moment pri niskom broju okretaja. Motori su upareni s modernim šesterostupanjskim ručnim mjenjačima ili osmerostupanjskim automatskim mjenjačima za glatko mijenjanje brzina s automatskim polugicama za promjenu stupnja prijenosa.

Inženjerski tim iz Rüsselsheima posebno se posvetio smanjenju mase (uspjeli su smanjiti masu za 120 kg u odnosu na prethodnu generaciju) uz istovremeno povećanje čvrstoće karoserije. Prednosti su očite: nova Mokka troši znatno manje, a puno je responzivnija, agilnija i zabavnija za vožnju.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Nova Mokka nastavlja tradiciju koja definira njemačku marku, a prema kojoj se nastoji inovativne tehnologije iz viših tržišnih segmenata učiniti dostupnima širem rasponu kupaca. Među takvim su tehnologijama napredni sustavi kao što su napredni tempomat (ACC) i aktivno pozicioniranje u traci. I u sustav svjetala integrirane su vodeće tehnologije u vidu prilagodljivih svjetala IntelliLux LED Matrix koja ne zasljepljuju.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Sastoje se od 14 elemenata, što je jedinstveno u Mokkinom tržišnom segmentu. Sve modelske varijante dolaze standardno s električnom parkirnom kočnicom i prepoznavanjem prometnih znakova. Dostupni su i stražnja kamera s pogledom pod kutom od 180 stupnjeva, automatska pomoć prilikom parkiranja, bočni čuvar i upozorenje na objekte u mrtvom kutu.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Nova Mokka savršeno povezuje i zabavlja vozača i putnike. Ponuda informacijsko-multimedijskih sustava obuhvaća sustave Multimedia Radio i Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm te sustav Multimedia Navi Pro s vrha ponude koji ima dodirni zaslon u boji velike razlučivosti s dijagonalom 25,4 cm. Monitori su sastavni dio nove ploče Pure Panel i nagnuti su prema vozaču. Zaslon u infocentru za vozača širine je 30,5 cm.

image
Hrvatska premijera Opel Mokka
Opel

Izvrsna izvedba sjedala tipična je za Opel. Dostupne su sportske presvlake Alcantara i klasična kožna unutrašnjost, što je nije uobičajeno za vozila u Mokkinom tržišnom segmentu. No, šlag na torti vozačko je grijano kožno sjedalo s funkcijom masaže. Vozač i suvozač mogu odložiti svoje pametne telefone na pladanj za pohranu na središnjoj konzoli, a kompatibilni se mobiteli tu mogu i indukcijom (bežično) ponovno napuniti.

Na koncu, konkurencija je zasigurno dobila snažnog suparnika, pa još ostaje samo prvi test kako bismo i u praksi isprobali sve što smo čuli na premijeri te stvorili prve dojmove. To će biti vrlo skoro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 09:20