Dizajnerski vrlo slična nedavno prikazanom konceptu, nova Zafira Tourer izgleda zanimljivije i odvažnije od većine drugih Opelovih modela. Osim što je uvjerljivo veći od aktualnog modela (primjerice, 190 mm duža) te ima duži međuosovinski razmak (+57 mm), kompaktni monovolumen nudi puno promišljeniji Flex7 sustav sjedenja koji sada raspolaže puno većim rasponom podešavanja.
Veća varijabilnost
Srednji red sjedala, primjerice, više nije klupa nego se sastoji od tri individualna sjedala koja se mogu uzdužno pomicati za 210 mm. Uz nadoplatu, taj drugi red moguće je podešavati u brojnim dodatnim kombinacijama koje oslobađaju još više prostora. Ispod ravne podnice prtljažnika nalazi se treći red sjedala na kojima također ima više mjesta nego prije. U konfiguraciji za pet osoba, prtljažnik sada raspolaže volumenom od 710 litara (65 l više nego prije), a s dva sjedala povećava se na čak 1860 l (40 l više).
Kupci će moći birati između tri verzije 2-litrenog CDTI turbodizelaša sa 110, 130 ili 165 KS, odnosno dvije verzije 1,4-litrenog turbobenzinca sa 120 ili 140 KS. Svi će se motori nuditi sa start-stop sustavom te će serijski imati šesterobrzinske ručne mjenjače uz automatik kao opciju za neke motore. Zafirin ovjes sastoji se od MacPhersona sprijeda posuđenog od Insignije te Wattsove stražnje osovine poznate iz Astre. Kao opcija nudit će se FlexRide sustav koji, među ostalim, omogućuje biranje tri razine tvrdoće amortizera.
Moderna oprema
Opelov najveći monovolumen ujedno će biti dostupan s niz elektronskih sustava namijenjenima povećanju udobnosti i aktivne sigurnosti, poput adaptivnog tempomata, sustava koji samostalno nadzire situaciju ispred vozila i automatski koči ako postoji rizik od sudara, AFL+ biksenonskih svjetala svjetala i mnogih drugih. Cijene nove Zafire Tourer za hrvatsko tržište još nisu definirane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....