O sljedećoj generaciji Audija A4 nismo čuli od 2019. godine kada je kružila glasina da Audi razmišlja o prelasku s MLB platforme s uzdužno postavljenim motorima na sveprisutni MQB Audija A3. Taj potez navodno bi Audiju uštedio oko milijardu eura, ali kasnije je odbačen. Sada je to službeno – šef tehničkog razvoja Oliver Hoffman izjavio je kako se A4 drži MLB-a.
Hoffman je najavio kako će najnovijeg A4 pokretati sljedeća generacija motora s unutarnjim izgaranjem. Ako u obzir uzmemo i izjavu Audijevog direktora Markusa Duesmanna kako je razvoj motora s unutarnjim izgaranjem završio, to bi značilo da je riječ o posljednjim izvedbama unutarnjeg izgaranja iz Ingolstadta.
Novi A4 stići će sredinom ovog desetljeća. ‘Neke modele ćemo lansirati puno ranije od 2025.‘, rekao je Hoffman, vjerojatno misleći na A6, kao i da će dvije limuzine biti dostupne mnogo ranije od Audijevog prelaska na struju.
Hoffman navodi kako će posljednji Audijevi benzinski i dizelski motori biti najbolji do sada, dodajući da će pogonski sklopovi uključivati ‘zasigurno više elektrifikacije kako bi se zadovoljili određeni kriteriji‘. Možemo očekivati nadograđeni 48-voltni blagi hibridni sustav za osnovne modele te veći paket stražnjih baterija za plug-in hibridnu varijantu.
Mogućnost potpuno električnog A4 nije isključena, ali ne i na MLB platformi što bi značio kompromis u smislu ‘pakiranja‘. Ako ovo postane realnost, EV A4 bi mogao koristiti PPE platformi nastaloj u suradnji s Porscheom. Istu ćemo sigurno vidjeti sljedeće godine u Macan EV-u i Q6 E-Tron Sportbacku. Budući A4 i A6 u ponudi će biti dostupni do kraja desetljeća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....