Nije novost da su baterije električnih i hibridnih automobila stvarno skupa komponenta. Međutim, stvarno je teško povjerovati u ogroman trošak popravka automobila opće marke s nekoliko godina korištenja. Logika kaže da bi trebao biti jeftiniji, no ne čini se tako ako u obzir uzmemo račun od 30.000 eura (224.000 kuna) kojeg je službeni servis dao klijentu za promjenu baterije u starom hibridnom automobilu.
Račun servisne radione Roger Dean Chevrolet iz Floride postao je viralan na društvenim mrežama zbog visoke cijene koju je službena radionica namjeravala naplatiti kupcu za zamjenu istrošene baterije njegovog Chevroleta Volta Hybrida. Naime, račun daleko premašuje trenutnu vrijednost vozila na tržištu rabljenih automobila.
Konkretno, riječ je o bateriji za Volt Hybrid iz 2012. godine s nešto više od 113.000 prijeđenih kilometara. Servis traži 27.000 eura za novu bateriju, 1202 eura (9037 kuna) za rad i još 34 eura (255 kuna) za rashladnu tekućinu. To je ukupno 29.905 eura (224.000 kuna).
Najluđe u ovoj priči je to što se radi o Chevrolet Voltu iz 2012. godine s više od 100.000 kilometara koji se u SAD-u procjenjuje na oko 9000 eura (67.700 kuna). To znači da trošak zamjene akumulatora utrostručuje tržišnu vrijednost vozila. Na sreću, riječ je samo o predračunu, i klijent se nije odlučio za uslugu, a cijena je samo po sebi obrazloženje.
Zaposlenik servisa objasnio je da je "ovo procjena za 12 godina staro vozilo bez jamstva i za bateriju koju je iznimno teško nabaviti zbog starije tehnologije", te da se "dijelovi nabavljaju od dobavljača izvan Chevroleta". Zaposlenik bateriju uspoređuje s prvim ravnim televizorima koji su bili iznimno skupi, a koji su s vremenom pojeftinjivali.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....