Citroën Xsara Picasso je sad već daleke 1999. zakotrljala uspješnu Citroënovu monovolumensku priču, koja svakom novom generacijom dokazuje kako su francuski stručnjaci pogodili potrebe suvremenih obitelji. Tako je i posljednji C4 Picasso u samo tri godine prodan u više od 300.000 primjeraka, što je inženjerima stvorilo obavezu da redizajnirani model, koji u prodaju dolazi u jesen, bude još bolji.
Premda će ponuda motora ostati kakva jest (benzinci od 130 do 165 KS, dizelaši od 100 do 150 KS), standardni Picasso i produljena izvedba Grand dobivaju moderniji izgled i više sigurnosne opreme. Obnovljeni model imat će više kroma na branicima, novi dizajn aluminijskih naplataka, širi izbor boja karoserije, nova stražnja svjetla s trodimenzionalnim efektom, četiri nova stila unutarnjeg uređenja s više mogućnosti individualizacije izgleda i opreme…
A, prije svega, Picasso postaje i sigurniji. U opremu, serijsku ili dodatnu ovisno o odabranom paketu opreme, ulaze automatsko samostalno parkiranje, uređaji koji upozoravaju da je vrijeme za odmor, koji čitaju prometne znakove, upozoravaju na nehotični izlazak iz trake i opasnost od sudara pri brzinama iznad 30 km/h, aktivno koče već od 5 km/h pa sve do najveće brzine…
Novi je i dodirni zaslon s jednostavnijim rukovanjem, a proširenim sadržajem, koji uključuje i novi dodirni navigacijski sustav. Povezan je s internetom i pruža trodimenzionalnu sliku u stvarnom vremenu i pruža mogućnost zumiranja slike povlačenjem dva prsta po zaslonu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....