Lexus je nadogradio svoj najmanji SUV, UX, koji dobiva najnoviji infotainment i ADAS tehnologiju zajedno s novim F Sport dizajnom boljim upravljanjem, krućom karoserijom, ali i manje opcija pogona.
Za razliku od većine osvježavanja modela koja su obično ograničena na nove opcije opreme, Lexus je na UX dodao 20 novih varova koji povećavaju njegovu strukturnu krutost, dok su ponovno kalibrirani elektronički servo upravljač i amortizeri.
Kao rezultat toga, UX će ponuditi profinjeniju vožnju, bolji odziv na upravljaču i poboljšano rukovanje u odnosu na prethodnika. Uz to, novi set 18-inčnih Bridgestone run-flat guma navodno smanjuje buku i vibracije.
Najveće osvježenje možda je upravo novi infotainment sustav, koji dolazi sa standardnim 8-inčnim ili opcijskim 12,3-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, s većom razlučivosti nego prije i više značajki povezivanja, uključujući bežični Apple CarPlay i Android Auto, novi glasovni asistent i dostupne povezane usluge pretplate.
Središnja konzola je malo redizajnirana sada s LED osvjetljenjem, dva USB priključka za punjenje, te izostavljanjem starog touchpada i infotainment kontrola iz središnjeg tunela.
Svježi UX nasljeđuje poboljšani Lexus Safety System+ 2.5 koji se također nalazi na većem NX-u. On uključuje sustave kao što su dinamički radarski tempomat s funkcijom kontrole brzine u zavojima, pomoć pri upravljanju u nuždi, pomoć pri praćenju trake i poboljšani sustav prije sudara.
Vanjski dizajn SUV-a nismo spomenuli jer je ostao praktički nepromijenjen. No, oni koji se odluče za paket F Sport Design dobit će obloge u boji karoserije na lukovima kotača, novi set 18-inčnih kotača, nešto drugačiji uzorak rešetke, F Sport odbojnike, krov u crnoj završnoj obradi, krovne šine i krovni otvor.
Unutar kabine, F Sport Handling donosi aluminijski oslonac za noge, papučice i držač uz sportska sjedala s oznakom F Sport (opcijski grijana i ventilirana), volan i ručicu mjenjača. Što je još važnije, uključuje nadogradnje šasije sa sustavom Active Variable Suspension (AVS). Lexus tvrdi da nova postavka ovjesa nudi poboljšanu udobnost i tišinu u vožnji, zajedno s boljom reakcijom upravljanja.
Jedina opcija pogonskog sklopa za američko tržište je UX 250h koji spaja 2,0-litreni motor s dva elektromotora (AWD) za kombiniranu snagu od 184 KS (135 kW). Prodaja Lexusa UX 2023. počet će krajem ljeta ove godine u Europi, a cijene će biti objavljene bliže datumu službene premijere.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....