Otkako je Ferrari najavio da će proizvoditi SUV prije više od tri godine, svaki prototip koji smo do sada vidjeli bio je isključivo pod teškom kamuflažom. Sada, niotkuda, fotografije onoga što se čini kao pretprodukcijska verzija Purosanguea snimljene iz tvornice danas su kružile brojnim stranicama društvenih mreža.
Prednja fotografija otkriva podijeljeni dizajn prednjih svjetala poput SF90, koji je u sredini povezan linijom karoserije. To nas dovodi do sljedećeg dijela dizajna prednjeg kraja, a to je rešetka. Zanimljivo, za razliku od svojih drugih modela s prednjim motorom, Ferrari je odlučio ne postaviti rešetku u liniji s prednjim svjetlima. Umjesto toga, nalazi se dolje na dnu branika, a na kraju izgleda više kao središnji usis nego rešetka.
Tu je i crna obloga oko lukova kotača i na donjem dijelu karoserije, jer bez toga ne bi bio SUV. Uzimajući to u obzir, s obzirom na Ferrarijev nevjerojatno velik repertoar usluga prilagodbe, ne bismo se ni malo iznenadili da nude obilje opcija u boji karoserije. Srećom, stražnji dio ima mnogo konvencionalniji dizajn s 296 GTB-ovim četverostrukim stražnjim svjetlima povezanih u sredini, četverostrukim ispušnim cijevima i velikim difuzorom.
Čak i ako izgled ovog SUV-a nije ono što većina očekuje od Ferrarija, performanse bi trebale biti. Iako ništa nije potvrđeno, izvori su sugerirali da će Purosangue pri lansiranju ponuditi motor s turbopunjačem uparen s električnim motorima s atmosferskim 6,5-litrenim V12.
Glavna nagađanja su da će Purosangue pokretati V6 hibridni pogonski sklop iz 296 GTB. Ako bi to bio slučaj, SUV bi imao 830 KS (611 kW) i 740 Nm okretnog momenta. Čak i ako je Ferrari odlučio odbaciti električni motor, sam 2,9-litarski twin-turbo V6 i dalje ima zdravih 663 KS (488 kW).
Druga mogućnost je da bi mogao dobiti 4,0-litreni V8 s dva turbopunjača iz SF90 Stradalea, iako bi gotovo sigurno bio bez 3 elektromotora, jer sumnjamo da će Ferrari 'svrgnuti' svoj vodeći superautomobil opremivši svoj SUV s 1014 KS (746 kW). Ipak, taj V8 je i dalje dosta moćan sam po sebi, stvarajući 780 KS (574 kW) i 800 Nm okretnog momenta.
Općenito, iako smo zasigurno puno naučili o Purosangueu samo iz ovih fotografija, ima još puno toga za saznati. Srećom, nećemo morati predugo čekati, budući da je Ferrarijev dokument otkrio da će SUV početi s proizvodnjom ove godine s isporukom 2023. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....