TALIJANI NE PITAJU ZA CIJENU

Ovako izgleda reklama od 30 sekundi vrijedna 5 milijuna dolara!

Donosimo pregled svih Super Bowl reklama vezanih uz proizvođače automobila. Najviše je potrošila FCA grupa koja je za 3 reklame keširala 20 milijuna dolara
 Youtube screenshot

Noćas je održan mega popularni Super Bowl koji za proizvođače automobila predstavlja mogućnost promocije svojih proizvoda putem reklamnih spotova. Budući da je riječ o jednom od najgledanijih događaja u povijesti televizije, cijene reklamiranja idu u nebo. Tako za oglas od 30 sekundi proizvođači moraju izdvojiti 5 milijuna dolara. Riječ je o enormnoj cifri, a još nevjerojatnije zvuči podatak da je FCA grupa ove godine odlučila emitirati čak 3 reklamna spota ukupnog trajanja čak 2 minute. Svi su usmjereni promociji Alfe Romeo Giulije QV. Prema cjeniku Super Bowla, ukupni izdatak za ovaj oblik promocije je čak 20 milijuna dolara.

Hoće li im se to isplatiti? Iako će svi vjerojatno odmah reći- ne, postoji teorija prema kojoj promocija na Super Bowlu predstavlja mudru investiciju. Naime, Super Bowl svake godine gleda između 110 i 115 milijuna ljudi. Dakle, oglas od 5 milijuna dolara zapravo stoji 4-5 centi po gledatelju. Ako se to usporedi s "običnim" reklamnim spotovima, čija je cijena između 200 i 500 tisuća dolara, a imaju publiku od 2 do 7 milijuna gledatelja, ispada da je njihova cijena 8-10 centri po pogledu. Dakle, prema ovoj računici reklamni spot na Super Bowlu ima manji trošak po gledatelju. Uz to, nakon Super Bowla ljudi često na internetu pretražuju reklame, pa tako na YouTubeu najpopularnije Super Bowl reklame imaju preko 7 milijuna pregleda.

Donosimo pregled svih reklama proizvođača automobila s ovogodišnjeg Super Bowla:

ALFA ROMEO

AUDI

BUICK

FORD

HONDA

HYUNDAI

KIA

LEXUS

MERCEDES-BENZ

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 11:36