'Oštećeno vam je vjetrobransko staklo ili guma? Nema problema, nazovite nas i naš čovjek će doći riješiti problem. I to besplatno!'
Ne, nije prvoaprilska šala. Ovako glasi poziv svim vlasnicima Volva u Velikoj Britaniji, bez obzira jesu li vozila još uvijek pod garancijom ili ne.
Kristian Elvefors, izvršni direktor Volva u Britaniji ovako je pojasnio odluku: 'Cijenimo sve vozače Volva, bez obzira na to koliko je star njihov automobil, a naša nova usluga je savršen način da im pomognemo da ostanu sigurni i mobilni. Osim što smanjuje neugodnost manjih oštećenja, naša usluga pomaže u održavanju automobila u sigurnom stanju. U slučaju vjetrobranskih stakla, možemo sanirati napuknuća koje dovode do skupljih zamjena.'
Pohvalna inicijativa, ali treba napomenuti da se ne radi o kompletnim zamjenama stakla već o popravcima sitnijih napuknuća. Isto vrijedi i za gume, ako se radi o manjem oštećenju, tehničar Volva će vam pomoći na licu mjesta, no ako je guma potpuno uništena, trošak popravka ili nove gume snose vlasnici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....