Šest mjeseci nakon što ga je predstavio kao koncept, Mercedes-AMG je otkrio i serijsku verziju novog modela AMG PureSpeed, izvedbu modela SL63 bez krova i vjetrobranskog stakla. U osnovi izgleda identično konceptnom automobilu, s "halo" zaštitnom šipkom inspiriranom Formulom 1 koja dijeli kokpit na dva dijela i izbočinama iza sjedala koje podsjećaju na legendarni 300SLR. Mercedes planira napraviti 250 primjeraka u sklopu svoje nove "Mythos" serije limitiranih i vrlo skupih modela.
Crveno-crna boja i brojevi 10 na blatobranima referenca su na model Mercedes-Benz Targa Florio, koji je pobijedio na istoimenoj utrci u Italiji 1924. godine. Navodno je Mercedes tada odlučio svoje trkaće automobile obojiti u tradicionalnu crvenu boju talijanskih proizvođača kako ih domaći navijači ne bi ometali tijekom utrke javnim cestama. PureSpeed se može dobiti i u mat srebrnoj boji, koja više odražava tradicionalne njemačke trkaće boje.
S druge strane, jedinstvena prednja maska odaje počast jednom modernom Mercedesu, modelu AMG One, a tu su i aerodinamični elementi po mjeri kako bi se aerodinamika prilagodila nedostatku krova i vjetrobranskog stakla modela PureSpeed. Halo je napravljen u jednom komadu od čelika, a sigurnost povećavaju i zaštitne šipke koje izlaze iza stražnjih sjedala u slučaju prevrtanja. Mehanički, PureSpeed je u osnovi identičan modelu SL63, od kojeg je preuzeo i AMG-ov 4-litreni twin-turbo V8 od 585 KS, 9-stupanjski mjenjač, pogon na sve kotače i sustave ovjesa.
Uz PureSpeed serijski dolaze i dvije aerodinamički dizajnirane kacige koje imaju interkom sustav tako da vozač i suvozač mogu međusobno razgovarati. Interkom sustav također se povezuje s infotainmentom u automobilu, tako da u kacigama vozač i putnik mogu slušati glazbu ili telefonirati. Što se tiče unutrašnjosti, tu je i jedinstveni IWC Schaffhausen sat na vrhu prednjih armatura.
Za loše vremenske prilike PureSpeed ima svojevrstan krov. To je presvlaka od tkanine koja se proteže preko gornjeg dijela auta i pričvršćena je na lukove blatobrana, baš kao na starom trkaćem automobilu. Ova zaštita se može koristiti samo kada je auto parkiran, ne i u vožnji.
Mercedes još nije objavio cijene za PureSpeed, a promo fotografije koje gledate su snimljene u Zadru i uz hrvatsku obalu prije nekoliko mjeseci u potpunoj tajnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....