Ferrari je predstavio deseti po redu "one-off" model na platformi sa sprijeda smještenim V12 atmosfercem izrađen po narudžbi, još od modela P540 Superfast Aperta 2009. godine. Ime mu je Ferrari Omologata, a temelji se na modelu 812 Superfast. Prerada je išla do te mjere da su samo vjetrobran i prednja svjetla ostali identični.
Omologata je lakiran u Magma crvenu boju, a izgleda doista - sjajno! Nepoznati naručitelj je poželio karoseriju s većim ovalnim otvorom za hlađenje motora, a kompletna je karoserija mišićavija i s dodanim naljepnicama iz Ferrarijeve trkaće povijesti. Ferrari Omologata po izgledu jasan je potomak poznate Ferrarijeve tradicije u gradnji GT modela koja se proteže kroz sedam desetljeća.
Tako kod Omologate prednji blatobrani završavaju velikim "odzračnicima" kočnica, dok straga u oči upadaju dva odvojena okrugla svjetla i četiri okrugla završetka ispuha. Ostali prepoznatljivi vanjski elementi uključuju istaknuti stražnji spojler i ogromni stražnji difuzor.
U kabini Ferrari Omologata izgleda također jedinstveno i dočarava bogato trkačko naslijeđe marke kroz jedinstvene detalje. "Electric" plava sjedala završena su u kombinaciji kože i tkanine koja podsjeća na jeans, imaju trkaće pojaseve s 4 točke koji se ističu u potpuno tamnoj unutrašnjosti.
Ipak, dodani su detalji na vratima i središnjem grebenu koji podsjećaju na povijesne modele Ferrarija poput 250 LM i 250 GTO.
Kao što smo već spomenuli, naručitelja Ferrari nije imenovao, osim podatka da je iz Europe, a zadatak ekipe iz Maranella bio je stvoriti "V12 Ferrari s motorom sprijeda modernog dizajna, ali s prepoznatljivim elementima iz povijesti marke reinterpretiranim na svjež način, koji će stvoriti bezvremenski izgled koji će ostaviti trajnu vrijednost."
Iz imena jasno proizlazi da je Omologata morao biti jednako "lagan" na cesti kao i na stazi kao i povijesni homologacijski modeli iz Maranella.
Stvaranje Omologate trajalo je dvije godine, a rezultat plijeni s puno nadahnuća iz trkaćeg naslijeđa kuće kroz moderan oblik s referencama na modernu arhitekturu. Ferrari je otišao toliko daleko da je razvio novu crvenu boju nazvanu "Rosso Magma" samo kako bi zajedno s naljepnicama sve bilo prema finalnoj želji kupca.
Iz tvrtke ne navode ima li Omologata promjene na motoru u odnosu na 812 Superfast, no iskreno, standardni 6,5-litreni V12 atmosferac od 800 KS i 718 Nm nešto je najbolje što je ikad izašlo iz pogona Ferrarija. Pritom sedam-stupanjski mjenjač s dvije spojke pokreće stražnje kotače, a performanse su sam vrh: sprint od 0-100 km/h traje 2,9 sekundi, a najveća brzina iznosi 340 km/h... Netko se lijepo počastio...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....